جمعه 20/سپتامبر/2024

رهبر انقلاب: صهیونیسم همیشه برای اسلام بلا بوده است

چهارشنبه 8-ژوئن-2022

رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد: امروز بلای صهیونیسم برای دنیای اسلام بلای نقد و فوری و دم‌دستی است، همیشه بلا بوده‌اند حتی قبل از تشکیل دولت جعلی رژیم صهیونیستی آن وقت هم سرمایه‌دارهای صهیونیستی، در دنیا بلا بر جان همه بودند، اما الان هم برای دنیای اسلام بخصوص بلا است. این را باید افشا کرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حضرت آیت الله خامنه ای امروز چهارشنبه در دیدار کارگزاران حج بیان کردند: این کسانی که دولت‌های عربی که با صهیونیستها با همدیگر دست دادند و مصافحه کردند و روبوسی کردند و جلسه گذاشتند و فلان هیچ سودی نخواهند برد از این کار، هیچ. جز ضرر برایشان چیز دیگری ندارد.
ایشان افزودند: اولاً ملت هایشان مخالفند؛ عرب و غیر عرب. اینها می‌نشینند با همدیگر آنجا قهوه میخورند ملت هایشان آن پایین علیه آنها مشت گره می‌کنند و شعار می دهند.
رهبر انقلاب در ادامه اشاره کردند: بعلاوه رژیم صهیونیستی اینها را می‌مکد، از اینها بهره‌مندی، و استثمار می‌کند، اینها ملتفت نیستند نمی‌فهمند البته بعد از چندی خواهند فهمید که امیدواریم دیر نشده باشد.
آیت الله خامنه ای تاکید کرد: اینها باید افشا بشود. تنها چیزی که این دولت‌ها را وادار می‌کند خواست آمریکا است، فقط همین والّا واقعاً هیچ فایده‌ای برای آنها ندارد.

لینک کوتاه:

کپی شد