شنبه 21/سپتامبر/2024

خلیل حیه: نشست آتی شورای مرکزی ساف باطل است

شنبه 27-اکتبر-2018

خلیل حیه عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی “حماس” نشست آتی شورای مرکزی سازمان آزادی بخش فلسطین “ساف” را باطل خواند و گفت که این نشست هرگز تصویرگر خواست ملت فلسطین نیست.  
وی در گفت و گوی ویژه با مرکز اطلاع رسانی فلسطین تصریح کرد که نشست این شورا یک مرحله از مراحل ایجاد شکاف و چند دستگی میان ملت فلسطین و یک رفتار خودکامانه در جهت سلطه بر مساله فلسطین است.
وی خاطرنشان ساخت:« ما به شرکت کنندگان در این نشست اعلام می کنیم که نشست شما باطل است و تصمیمات این شورا هرگز تصویرگر خواست ملت فلسطین نیست.»
وی تاکید کرد که این نشست در حالی برگزار می شود که ملت فلسطین نیاز مبرم به وحدت ملی و احیای ساختار ساف جهت رویارویی با تجاوزات دشمن صهیونیستی دارد.
حیه تصریح کرد که خودکامگی به مساله فلسطین لطمه می زند، وحدت ملی مبتنی بر مشارکت و مقابله با اشغالگران صهیونیست تنها راه مقابله با خودکامگی هاست.
وی با اشاره به روند تظاهرات بازگشت و لغو محاصره نوار غزه در نوار مرزی باریکه غزه با سرزمین های اشغالی 1948، خاطرنشان ساخت که این تظاهرات تا زمان تحقق اهداف ملی خود و در راس آنها لغو محاصره غزه ادامه خواهد داشت.
وی ضمن اشاره به تداوم تحرکات و تلاش های گستره برای تثبیت آرام سازی اوضاع و ملزم کردن دشمن صهیونیستی به شروط آن ، افزود: حماس ضمن دنبال کردن این تلاش ها، آروز می کند این تحرکات و تلاش ها به ثمر بنشیند.

لینک کوتاه:

کپی شد