چهارشنبه 25/سپتامبر/2024

حمله تند ژنرال اسرائیلی به نتانیاهو و مجرم خواندن وزرای دولت او

یکشنبه 13-آگوست-2023

یکی از ژنرال‌های ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم و وزرای تندرو اسرائیلی را به شدت مورد حمله قرار داد و خواستار مقابله با آن‌ها شد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ژنرال یاریو لیوین امروز یکشنبه طی سخنانی اظهار داشت که نتانیاهو می‌خواهد همه ما را تسلیم خود کرده و قدرت را در اختیار گروهی از وزرای مجرم و جنایتکار قرار دهد که بعضی از آن‌ها به قضایای جنایی متهم هستند و از خدمت نظامی فرار کردند.
ژنرال لیوین وزرای دولت نتانیاهو را دروغگو و مجرم خواند و گفت آن‌ها تشویق به قتل و کشتار فلسطینیانی می‌کنند که تحت حاکمیت “اسرائیل” زندگی می‌کنند.
او همچنین بزالل اسموتریچ وزیر دارایی رژیم صهیونیستی را هم نژادپرست خواند و گفت از بودجه دولت به نفع خود استفاده کرده و اجازه اختصاص بودجه به مناطق عرب‌نشین در سرزمین‌های اشغالی 1948 را نمی‌دهد.
این ژنرال اسرائیلی از وزرای دولت رژیم صهیونیستی از حزب لیکود به رهبری نتانیاهو دعوت کرد جرات و شهامت داشته باشند و متحد و یکپارچه در برابر صهیونیست‌های تندرو و قانون‌گریز همچون اسموتریچ و ایتمار بن غفیر که در تلاش برای کشاندن آنان به سمت ارتکاب جنایات جنگی هستند، بایستند.

لینک کوتاه:

کپی شد