پنج شنبه 24/اکتبر/2024

سخنگوی قسام: در انتظار حمله زمینی هستیم

شنبه 28-اکتبر-2023

سخنگوی گردان های قسام تاکید کرد: به دشمن صهیونیستی که روزانه تهدیدات خود را برای حمله زمینی تکرار می‌کند، اعلام می‌کنیم که ما منتظر هستیم تا انواع جدیدی از مرگ را به نیروهایش بچشانیم.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ابوعبیده شامگاه امروز شنبه در سخنانی تصریح کرد: نصرت خداوند را در این نبرد از همان هفتم اکتبر در جریان حمله به خانه عنکبوت احساس می‌کنیم
وی گفت: پیروزی در راه است و ملت ما بداند که پیروزی نصیب ما خواهد شد و این تجاوزات و کشتارهای ددمنشانه به علت تلخی شکست سختی است که دشمن متحمل شده است.
ابوعبیده اظهار داشت که در صورت حمله زمینی به دشمن و تمام جهانیان معنای جانفشانی و قهرمانی را نشان خواهیم داد و ما به یاری الله چنان شکستی را بر دشمن تحمیل خواهیم کرد که بزرگ‌تر از آن چیزی است که تصورش را می‌کند و یا از آن بیم دارد.
وی افزود: به دشمن اعلام می‌کنیم که زمان ترویج دروغ ارتش شکست‌ناپذیر و تانک مرکاوای نفوذناپذیر و دستگاه اطلاعاتی امنیتی برتر به جهانیان به پایان رسید.
ابوعبیده خاطر نشان کرد: این تصویر ایجاد شده را در برابر دیده جهانیان در حومه غزه و کل فلسطین در هم شکستیم. زمان فروپاشی صهیونیسم شروع شده و نفرین دهه هشتم آن‌ها را فراخواهد گرفت. به تورات و تلمود خود مراجعه کنند و در این باره خوب مطالعه کنند.
سخنگوی قسام تاکید کرد: از شرافتمندان امت اسلام و مجاهدان در منطقه بار دیگر می‌خواهیم که این نبرد را نبردی سرنوشت‌ساز بپندارند و در کنار ما در آن شرکت کنند.
ابوعبیده اظهار داشت: برای رسیدن به پیروزی تنها مساله زمان مطرح است و  پيروزى جز از جانب خداوند تواناى حكيم نيست و سرانجام جهاد یا پیروزی است یا شهادت.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: تماس‌هایی در پرونده اسرا صورت گرفت و فرصتی برای رسیدن به توافقی وجود د اشت اما دشمن وقت کشی کرد
ابوعبیده بیان کرد: بهای تعداد زیاد اسرای دشمن، آزادی همه اسرای فلسطینی است.
وی تصریح کرد که اگر دشمن می‌خواهد که پرونده اسرا یکباره بسته شود، ما برای آن آماده هستیم. اما اگر می‌خواند راه دیگری را طی کند و این پرونده را تفکیک کند ما برای این سناریو هم آماده‌ایم.
ابوعبیده اظهار داشت: ما از سران کشورهای عربی و اسلامی نمی‌خواهیم که ارتش‌های خود را به حرکت درآورید و از مقدس‌ترین مقدسات حمایت و یا از پیامبر (ص) خود در مقابل اهانت‌های صهیونیست‌ها دفاع کنید، اما آیا این مقدار ضعیف و ناتوان شده‌اید که قادر به ارسال کمک‌های بشردوستانه برای این ملت تحت محاصره نیستید؟
وی گفت: این نبرد در تاریخ امت اسلام سرنوشت‌ساز است.

لینک کوتاه:

کپی شد