چهارشنبه 25/سپتامبر/2024

نیروهای ملی و اسلامی خواستار توسعه مقاومت مردمی با اشغالگران شدند

یکشنبه 2-آوریل-2023

کمیته پیگیری نیروهای ملی و اسلامی خواستار توسعه دایره درگیری‌ها با اشغالگران صهیونیست در تمام اراضی فلسطینی و همچنین افزایش سطح مقاومت مردمی شده تا سه شنبه شب آینده 4 آوریل به شب «خشم برای قدس» تبدیل شود.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین این کمیته با انتشار بیانیه‌ای مردم فلسطین را به تجمع در مسجد الاقصی و تمام محلات و خیابان‌های قدس به منظور مقابله با تمام اَشکال و ابزارهای تروریسم صهیونیستی فراخواند.
نیروهای ملی و اسلامی تمام فلسطینیان را به آماده باش ملی در نبرد برای دفاع از قدس و مسجد الاقصی از طریق اقدامات ملی در روستاها، اردوگاه‌ها و شهرهای کرانه باختری، اراضی اشغالی 1948 و نوار غزه دعوت کرد.
در بخش دیگری از این بیانیه خواستار آماده باش کامل برای تبدیل کردن چهارشنبه آینده به روز خشم مردمی شده تا مردم برای اعتراض به تجاوزات و حملات اشغالگران به خیابان‌ها بیایند.
همچنین فلسطینیان ساکن در نقاط مختلف جهان به برگزاری راهپیمایی‌های خشم برای یاری و دفاع از اهالی شهر قدس اشغالی در برابر حملات تروریستی رو به افزایش صهیونیست‌ها دعوت شده علاوه بر آنکه از جوانان انقلابی نوار غزه خواسته شب چهارشنبه را به شب وحشت برای اشغالگران از طریق اقدامات مردمی گسترده برای یاری قدس و اهالی آن در مواجهه با تروریسم جنایتکارانه صهیونیست‌ها تبدیل کنند.
از سوی دیگر کمیته پیگیری نیروهای ملی و اسلامی از ساکنان اراضی اشغالی 1948 خواست شب سه شنبه در قدس و مسجد الاقصی حضور یافته تا این شب را به شب پیش روی برای قدس اشغالی تبدیل کنند.

لینک کوتاه:

کپی شد