سه شنبه 24/سپتامبر/2024

بالن‌های آتش‌زا نگران کننده‌تر از جنگنده‌های اف 35 است

چهارشنبه 26-آگوست-2020

یک نویسنده اسرائیلی اظهار داشت که ادامه ارسال بالن های آتش زا از سمت نوار غزه به طرف شهرک های صهیونیستی واقع در مرزهای جنوبی فلسطین اشغالی غیرممکن است، زیرا هیچ کشور دارای حاکمیتی اجازه نمی دهد که اینگونه به طور روزانه در معرض چنین اقدامات تحریک آمیزی باشد. وی گفت: مادامی که حماس بر نوار غزه حاکمیت داشته باشد، هیچ چاره و راه حلی برای این مساله وجود نخواهد داشت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «یوسی احیمایر» در گفتگو با روزنامه معاریو تصریح کرد: رژیم صهیونیستی هیچ راه حلی برای توقف ارسال بالن های آتش زا از سمت غزه ندارد، بنابراین باید سال ها با این وضعیت دست و پنجه نرم کند.

احیمایر افزود که اسرائیلی ها روزی آرزوی صلح با برخی کشورهای عربی را داشتند و امروز این مساله با سومین کشور عربی یعنی امارات محقق شده است و امروز اماراتی ها در کشور محمد بن زاید میلیاردر، یعنی در کشوری که جنگی با “اسرائیل” ندارد، با آغوش باز از اسرائیلی ها استقبال می کنند.

وی خاطر نشان کرد که با وجود عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با دبی که کیلومترها فاصله دارد، غزه در همین نزدیکی ها همچنان تغییری نکرده و صدای انفجارها در مرزهای این باریکه هر روز بیشتر از دیروز شنیده می شود، از آنجا (امارات) صدای صلح شنیده می شود و از اینجا (غزه) صدای انفجار و جنگ.

این نویسنده اسرائیلی تصریح کرد که حماس همچنان همانند خاری در چشمان “اسرائیل” است و این رژیم به این زودی ها نمی تواند از دست آن خلاص شود، بنابراین فروش جنگنده های اف 35 به امارات ما را نگران می کند، بلکه نگرانی اصلی ما بالن های آتش زایی است که از سمت غزه بر سر ما می بارد.

«یوسی احیمایر» اظهار داشت که مقامات اسرائیلی در حال تقویت روابط با امارات هستند حال آنکه وضعیت در غزه هیچ تغییری نکرده است و این در حالی است که ابوظبی بیش از دو کیلومتر با پرواز هوایی از ما فاصله دارد و غزه از طریق زمینی کمتر از یک ساعت.

لینک کوتاه:

کپی شد