شنبه 21/سپتامبر/2024

هنیه با رئیسی دیدار کرد

چهارشنبه 27-مارس-2024

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و هیئت همراه با رئیس جمهور ایران دیدار کردند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سید ابرهیم رئیسی در این دیدار گفت: مقاومت و ایستادگی جانانه مردم غزه مسئله فلسطین را به مسئله جهان بشریت تبدیل کرده است. شکست‌های عملیات بزرگ و حماسی طوفان الاقصی برای رژیم صهیونیستی غیرقابل جبران است. به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم.
رئیسی افزود: امروز حماس و دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین با رشادت و مجاهدت خود و کودکان مظلوم فلسطینی با خون پاک خود اثبات کرده‌اند که بزرگترین جنایت جنگی تاریخ و نسل‌کشی با حمایت آمریکا در غزه شکل گرفته است و محکوم است.
وی اظهار داشت: شکست‌های عملیات بزرگ و حماسی طوفان الاقصی برای رژیم صهیونیستی غیرقابل جبران است؛ به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم.
رئیسی گفت: امروز حماس و دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین با رشادت و مجاهدت خود و کودکان مظلوم فلسطینی با خون پاک خود اثبات کرده‌اند که بزرگترین جنایت جنگی تاریخ و نسل‌کشی با حمایت آمریکا در غزه شکل گرفته و محکوم است.
اسماعیل هنیه نیز تاکید کرد: نبرد طوفان الاقصی دستاوردهایی بی‌سابقه برای ملت فلسطین به همراه داشته است.
هنیه اظهار داشت که رویکرد دینی و اعتقادی به حمایت از فلسطین ناشی از نگاه ریشه‌دار و عمیق مسئولان جمهوری اسلامی ایران است.
وی تصریح کرد: مسئله فلسطین پس از نبرد طوفان الاقصی به قضیه‌ای جهانی تبدیل شد.
رئیس دفتر سیاسی حماس افزود: از موضع ایران در حمایت از فلسطین قدردانی می‌کنیم. پس از نبرد طوفان الاقصی حقیقت دشمن برملا شد و اکنون این رژیم در انزوای سیاسی به سر می‌برد.
اسماعیل هنیه تاکید کرد که حقیقت مواضع آمریکا و حمایت مطلق از رژیم اشغالگر و نسل‌کشی آن در غزه آشکار شده است.
هنیه بیان کرد که دشمن صهیونیستی هرگز نه با جنگ و نه با سیاست نمی تواند معادلات خود را بر ملت فلسطین تحمیل کند.
وی اظهار داشت که ضروری است جهان اسلام در کنار غزه صبور بایستد و از پشتیبانی جبهه مقاومت از غزه قدردانی می کنیم.

لینک کوتاه:

کپی شد