یکشنبه 22/سپتامبر/2024

تاکید رهبران و نخبگان فلسطینی بر اهمیت خیزش فلسطینیان بیت المقدس

جمعه 23-آوریل-2021

شیخ جمال ابوالهیجاء از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس گفت: فلسطینیان بارها ثابت کرده اند که یک وزنه سنگین هستند و هرگز در برابر تجاوزات دشمن صهیونیستی تسلیم نخواهند شد.  
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ابوالهیجاء طی اظهارات مطبوعاتی از خیزش قهرمانانه فلسطینیان بیت المقدس در شب گذشته تمجید کرد، خیزشی که دشمن صهیونیستی را به گشودن باب العامود و باب الحطه و دروازه های قدیمی شهر قدس واداشت.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خیزش ها و قیام های سترگ فلسطینیان ساکن بیت المقدس، افزود که در سایه این خیزش ها و قیام ها نتانیاهو مجبور به برچیدن گیت های امنیتی در اطراف مسجد الاقصی شد.
از سوی دیگر، محمد حماده از نامزدهای لیست “قدس وعده گاه ماست” گفت که خیزش جوانان فلسطینی ساکن بیت المقدس، اشغالگران صهیونیست را سر جای خودش نشاند.
حماده طی اظهارات مطبوعاتی تصریح کرد که عربده کشی شهرک نشینان یهود یک مسئله اتفاقی نبود این اقدام با حمایت نهادهای رسمی رژیم صهیونیستی صورت گرفت و به همین خاطر فلسطینیان ساکن بیت المقدس دست به خیزش زدند، قیامی که دشمن صهیونیستی را سر جای خود نشاند.
وی یادآور شد: خیزش کوبنده و شتابنده و سریع فرزندان ملت فلسطین سران تل آویو را به تجدید نظر در رفتارهای تحریک آمیزشان علیه فلسطینیان بیت المقدس وادار خواهد کرد.
وی اظهار داشت که رژیم صهیونیستی مترصد فرصتی برای نهادینه کردن طرح ترامپ در زمینه اعلام شهر قدس به عنوان پایخت قدس است.

 

لینک کوتاه:

کپی شد