دوشنبه 28/اکتبر/2024

تظاهرات کنندگان خواستار برکناری وزیر کار تشکیلات خودگردان شدند

سه‌شنبه 11-دسامبر-2018

تحرک کارگری برای لغو قانون تامین اجتماعی ظهر امروز سه شنبه با برگزاری تجمع اصلی در مقابل مقر دولت رامی حمد الله در شهر رام الله همزمان با برگزاری نشست هفتگی هیات دولت، خواستار برکناری “مامون ابو شهلا” وزیر کار تشکیلات خودگردان شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع محلی رام الله، عناصر تشکیلات خودگردان فلسطین ظهر امروز سه شنبه اقدام به ایجاد موانع آهنی در اطراف مقر نخست وزیری در شهر رام الله کردند تا با شرکت کنندگان در تجمع اصلی مخالفت با قانون تامین اجتماعی مقابله کنند.

صدها نفر از کارگران فلسطینی با تجمع در اطراف این مقر، شعارهایی مبنی بر لزوم لغو قانون تامین اجتماعی سر داده و خواستار برکناری مامون ابو شهلا وزیر کار و رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی تشکیلات خودگردان شدند.

تظاهرات کنندگان تاکید کردند که نباید پای ملت فلسطین و به ویژه طبقه کارگری به عرصه توطئه ها و سیاست های خارجی کشیده شود و با قوانینی مانند قانون تامین اجتماعی تحت فشار قرار گیرند.

گفتنی است که کارگران فلسطینی و کارمندان تشکیلات خودگردان از 3 ماه پیش به اعتراضات خود علیه قانون تامین اجتماعی ادامه می دهند و استان های مختلف کرانه باختری شاهد تظاهرات گسترده هستند.

لینک کوتاه:

کپی شد