جمعه 20/سپتامبر/2024

تنها راه غلبه بر دشمن صهیونیستی حمایت از آرمان مقاومت است

چهارشنبه 2-ژانویه-2019

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در صحنه منطقه ای، تحولات در راستای پیروزی محور مقاومت حرکت می کند و این مسئله دشمنان را مصمم تر به مقابله و محدودسازی مردم فلسطین می کند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از خبرگزاری خانه ملت، دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز چهارشنبه 12 دی ماه با زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه دیدار و گفت‌وگو کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار با بیان اینکه حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه اسلامی ایران است، گفت: حمایت از فلسطین بر افزایش امنیت منطقه تأثیر می گذارد و جمهوری اسلامی همواره از مردم فلسطین و آرمان مقاومت حمایت می کند.
وی با اشاره به تحولات اخیر فلسطین و برگزاری راهپیمایی بازگشت توسط مردم این کشور، گفت: در شرایط کنونی استراتژی آمریکا و رژیم صهیونیستی مقابله و محدود کردن محور مقاومت است، اما اقدامات و ابتکارات مردم فلسطین مانند راهپیمایی بازگشت این رفتارها را خنثی می کند.
دکتر لاریجانی ادامه داد: تردیدی نیست که در صحنه منطقه ای، تحولات در راستای پیروزی محور مقاومت حرکت می کند و این مسئله دشمنان را مصمم تر به مقابله و محدودسازی مردم فلسطین می کند.
رئیس قوه مقننه تصریح کرد: تردیدی نیست که تنها راه غلبه بر دشمن حمایت از آرمان مقاومت است، اما برای تحقق این مسئله باید ابتکاراتی مانند راهپیمایی بازگشت صورت گیرد.
وی ادامه داد: در چند ماه اخیر صحنه منطقه ای شفاف تر شده است، به طوری که در این مدت برخی از کشورهای عربی به صورت رسمی با صهیونیست ها ارتباط ایجاد کرده و برخی از این کشورها نیز سکوت می کنند، که این رویکردها به تلاش های مردم مظلوم فلسطین صدمه می زند.

لینک کوتاه:

کپی شد