جمعه 25/اکتبر/2024

الحیه: فلسطین و مسجد الاقصی، پایه و اساس وحدت امت هستند

شنبه 9-جولای-2022

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که فلسطین پایه و اساس وحدت امت و مسجد الاقصی اساس نزاع با دشمنان امت است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، خلیل الحیه در خطبه های نماز عید سعید قربان در میدان السرایا در شهر غزه تصریح کرد که دشمنان در تلاش هستند امت را از قطب نمای اصلی خود دور کنند و اینکه مسجد الاقصی دیگر اساس و عنوان نزاع با دشمن صهیونیستی نباشد.
الحیه اشاره کرد که همه جهانیان در حمایت از فلسطین و مسجد الاقصی فریاد می زنند.
وی خاطر نشان کرد که ملت فلسطین و مقاومت و پایداری آن به امید امت پس از سرگرم شدن آن به جنگ های داخلی تبدیل شده است و در الجزایر نیز دیدیم که ارتش این کشور در مراسم سالگرد استقلال الجزایر در حمایت از غزه شعار سرداد.
این رهبر حماس تصریح کرد که امیدواری نسبت به جهاد و صبر و بردباری ملت فلسطین که توانسته معادلات تازه ای را برقرار کند، دلیلی بر درستی راه این ملت و نزدیکی پیروزی آن است.
خلیل الحیه تاکید کرد که عادی کنندگان روابط با دشمن صهیونیستی اهداف و نیات شومی نسبت به فلسطین دارند و گمان می کردند که می توانند مسئله فلسطین را نابود کنند اما تلاش های آنان برای دور کردن امت اسلامی و عربی از قطب نمای اصلی خود (فلسطین) نقش بر آب شد و راه به جایی نبرد.
الحیه اظهار داشت که دشمنان ما گمان می کردند که می توانند قضیه فلسطین را به نابودی بکشانند و مسجد الاقصی را تخریب کنند، اما هرگز موفق به این کار نخواهند شد.
وی تاکید کرد که عادی کنندگان روابط با دشمن صهیونیستی شکست خواهند خورد، زیرا امت ما ایمانی عمیق دارد، آن ها گمان می کردند که با عادی سازی روابط قطب نمای امت را تغییر خواهند داد، اما امت اسلامی و عربی پویا و زنده است.

لینک کوتاه:

کپی شد