شنبه 21/سپتامبر/2024

سفر مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به واشنگتن با محوریت ایران

سه‌شنبه 8-فوریه-2022

“ایال هولتا” مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به منظور رایزنی با مقامات آمریکایی در مورد برنامه هسته‌ای ایران راهی واشنگتن خواهد شد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، پایگاه خبری عبری زبان “واللا” اعلام کرد که این سفر از قبل برنامه‌ریزی شده است و رایزنی‌های هولتا در کاخ سفید در ادامه گفتگوی تلفنی اخیر نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی و جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خواهد بود.
هولتا تصریح کرد که همکاری و هماهنگی با آمریکایی‌ها مسئله‌ای اساسی است که بنت همیشه بر آن تاکید داشته است. وی گفت که ما به گفتگوها و رایزنی‌های عمیق خود با آمریکا در مورد برنامه هسته‌ای ایران ادامه می‌دهیم.
وی با اشاره به تماس‌های تلفنی و دیدارهای خود با جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا، تصریح کرد که رژیم صهیونیستی و آمریکا در مورد برنامه هسته‌ای ایران با یکدیگر اختلاف نظر دارند.
ایال هولتا قرار است در این سفر با سالیوان نیز دیدار و گفتگو کند.
مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی همچنین اظهار داشت که چه در صورت احیا یا عدم احیای برجام، رژیم صهیونیستی در سال 2022 به شیوه‌ای کاملا متفاوت عمل خواهد کرد.
ایال هولتا عنوان کرد که این خطر و نگرانی وجود دارد که آمریکا پس از بازگشت به برجام و لغو تحریم های ایران، ابزارهایی را که می تواند به تحمیل توافقی قوی تر و طولانی تر بر ایران منجر شود، از دست بدهد.

لینک کوتاه:

کپی شد