چهارشنبه 25/سپتامبر/2024

ورود 70 هزار مهاجر به اراضی اشغالی در سال جاری میلادی

پنج‌شنبه 1-دسامبر-2022

بر اساس آمارهای ارائه شده از سوی مراکز اسرائیلی تعداد مهاجران یهودی به اراضی اشغالی در سال جاری میلادی در پی جنگ میان روسیه و اوکراین افزایش یافته است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین بر اساس آمارهای منتشر شده تعداد مهاجران در سال جاری میلادی به 70 هزار نفر رسیده که این دو برابر مهاجران سال گذشته است.

گزارشات حاکی از آن است که بیشتر مهاجران از کشورهای اتحاد جماهیر شوروی سابق وارد اراضی اشغالی شده‌اند که ناشی از تاثیر مستقیم جنگ آغاز شده از فصل بهار و تمایل اسرائیل برای بهره برداری از این تحولات است تا تعداد بیشتری یهودی از کشورهای درگیری در این جنگ را جذب نماید.

آمارهای ارائه شده بیانگر آن است که 54 درصد مهاجران سال جاری میلادی از روسیه بوده در حالی که 21 درصد از آنها متعلق به اوکراین و 5 درصد نیز آمریکا و 4 درصد از فرانسه بوده‌اند.

اطلاعات منتشر شده توسط رسانه‌های عبری زبان اشاره به آن دارند که اسرائیل 22 هزار مهاجر جدید را در دهه اخیر به ارتش جذب کرده که 15 هزار نفر از آنها سربازان بدون خانواده و بدون اصل و نسبی خاص بوده‌اند.

همچنین در دهه اخیر 6440 پزشک که بیشتر آنها متعلق به کشورهای اتحاد جماهیر شوروی سابق بوده‌اند وارد اراضی اشغالی شده‌اند که 1448 نفر از آنها دندان پزشک بوده و باید ورود 22400 مهندس به اراضی اشغالی در این دوره زمانی را به آن افزود.

لینک کوتاه:

کپی شد