جمعه 20/سپتامبر/2024

حماس خواستار مستند سازی جنایات اشغالگران علیه غیرنظامیان فلسطینی شد

جمعه 23-فوریه-2024

جنبش مقاومت اسلامی ‌(حماس) طی بیانیه‌ای اعلام کرد: ما نهادهای حقوقی سراسر جهان را به مستند سازی جنایات شبانه روزی ارتکابی ارتش رژیم صهیونیستی دعوت می‌کنیم تا از آن برای محاکمه این رژیم و سران جنایتکار آنها استفاده شود چرا که آنها مرتکب قتل وحشتناک کودکان و غیرنظامیان بی‌گناه شده‌اند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین حماس در بیانیه خود افزود: از این مستندات همچنین برای حمایت از ارزش‌های انسانی نقض شده توسط اشغالگران با چراغ قرمز دولت جو بایدن استفاده خواهد شد که با قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای آتش بس بشردوستانه مخالفت کرد.
حماس در ادامه افزود: ادامه بمباران جنایتکارانه منازل شهروندان نوار غزه توسط دشمن صهیونیست تشدید نسل کشی و پاکسازی نژادی است، جنایاتی که آخرین آنها بمباران وحشیانه یک مجتمع مسکونی در شهر دیر بلح در روز گذشته بود که شهادت حدود 40 نفر را در پی داشت که همه آنها زنان و کودکان و غیرنظامیان بی دفاع در خانه‌هایشان بودند.
این جنبش فلسطینی تاکید کرد: این جنایت اخیر واکنش عملی رژیم اشغالگر به شکایات مطرح شده علیه آن در دادگاه لاهه بود که در آن جامعه بین الملل بر نقض آشکار قوانین و ارزش‌های انسانی توسط این رژیم تاکید کردند.

لینک کوتاه:

کپی شد