شنبه 21/سپتامبر/2024

دعوت حماس و جهاد اسلامی به تشدید مقاومت در کرانه باختری

یکشنبه 19-ژوئن-2022

جنبش های حماس و جهاد اسلامی امروز یکشنبه خواستار تشدید مقاومت در کرانه باختری و تداوم اقدامات بازدارنده علیه نظامیان و شهرک نشینان اشغالگر اسرائیلی شدند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این دو جنبش در بیانیه هایی جداگانه شهادت نبیل احمد سلیم غانم جوان فلسطینی ساکن نابلس که صبح امروز در جنوب قلقیلیه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید، را تسلیت گفتند.
در همین راستا، جنبش حماس عنوان کرد که بی اعتنایی دشمن صهیونیستی به ریختن خون فلسطینیان و هدف قرار دادن مستقیم آن ها با گلوله های جنگی و بی توجهی به قوانین بین المللی و انسانی، مستلزم خیزشی سراسری و تشدید اقدامات مقاومتی و رویارویی با اشغالگران در سرتاسر اراضی اشغالی است.
این جنبش تاکید کرد: دشمن صهیونیستی که به سبب تشدید عملیات های مقاومتی فلسطینیان در قدس و کرانه باختری و ناکامی در تضعیف عزم و اراده فلسطینیان سرخورده و سردرگم شده، هرگز نمی تواند با ادامه جنایاتش امنیت و آرامش را برای خود به ارمغان بیاورد.
حماس عنوان کرد که جوانان انقلابی فلسطین به رویارویی با اشغالگران تا بازپس گیری تمامی حقوق سلب شده خویش و آزادسازی این سرزمین و بازگشت آوارگان ادامه می دهند.
از سوی دیگر، جنبش جهاد اسلامی هم تاکید کرد که حملات جنایتکارانه دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین بی توجه به اینکه افرادی غیرنظامی هستند، پرده از سیاست های تروریستی این رژیم اشغالگر علیه فلسطینیان برمی دارد.
این جنبش بر ضرورت حمایت از ملت فلسطین در برابر این جنایت ها تاکید کرد و خواستار وحدت ملت و جریان های ملی فلسطینی و ادامه مقاومت با تمامی شیوه های آن به ویژه مقاومت مسلحانه به منظور بازداشتن شهرک نشینان و نظامیان اشغالگر اسرائیلی شد.

لینک کوتاه:

کپی شد