جمعه 20/سپتامبر/2024

طرح نتانیاهو تقویت نسل کشی و نابودی حق تعیین سرنوشت ملت فلسطین است

جمعه 23-فوریه-2024

مصطفی البرغوثی دبیرکل جنبش ابتکار ملی فلسطین طرح اعلام شده توسط بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را نسل کشی و تقویت اشغالگری، الحاق کرانه باختری، یهودی سازی کرانه باختری و نوار غزه و نابودی کامل حق مردم فلسطین برای تعیین سرنوشت توصیف کرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین وی تاکید کرد: طرح مخرب منتشر شده توسط نتانیاهو به روشنی تصویر کننده مقاصد واقعی صهیونیسم مذهبی حاکم و جنبش صهیونیسم است که در پی نابودی کامل حق مردم فلسطین برای تعیین سرنوشت و انحلال سازمان‌های بین المللی در اراضی اشغالی به ویژه سازمان آنروا است تا از این طریق حقوق آوارگان فلسطینی برای همیشه نابود شود.
البرغوثی افزود: طرح نتانیاهو حتی از رویکرد جاپوتنسکی نیز پیشی گرفته که نسبت به برتری نژاد یهودی و افراط گرایی نژادی برای ادامه جنگ، تجاوز و نسل کشی و همچنین نابودی تمام تلاش‌ها برای صلح تاکید دارد.
وی ادامه داد: نتانیاهو می‌تواند برای خود خیال بافی کند اما او هرگر نتوانسته و نخواهد توانست اراده ملت فلسطین در هم شکسته و برنامه ریزی‌های آن برای برقراری نظام استعماری اشغالگرایانه محقق نمی‌شود.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم سندی را به کابینه امنیتی ارائه نموده که در آن سیاست‌های کوتاه، میان و بلند مدت برای دوران پس از جنگ غزه را تشریح نموده است.
این سند بر آزادی عمل دولت اشغالگر در نوار غزه بدون مدت زمان محدود و مسدود سازی مرزهای جنوبی و همچنین انحلال سازمان آنروا و جایگزینی با یک سازمان بین المللی دیگر تاکید دارد.

لینک کوتاه:

کپی شد