جمعه 20/سپتامبر/2024

اسیر فلسطینی: افسر اسرایلی مرا تهدید به قتل کرد

دوشنبه 15-نوامبر-2021

لؤی الاشقر اسیر 45 ساله فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یکی از افسران سازمان زندان‌های صهیونیستی او را تهدید به قتل کرده است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این اسیر فلسطینی در نامه‌ای که موسسه حقوقی “مهجه القدس”منتشر کرده، عنوان کرد که چندین مرتبه هم به سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی شکایت کرده اما هیچ پاسخی دریافت نکرده است.
الاشقر تصریح کرد: پس از ملاقات با وکیلم، یک افسر بخش 3 زندان جلمه همراه من آمد تا به اتاقم بازگردم و وقتی وارد بخش 3 شدم، یک افسر زن مسئول زندان از دیگر اسرا خواست به اتاق‌هایشان بروند تا ما بتوانیم عبور کنیم اما افسر همراه من به آرامی به او گفت بگذار بهش حمله کنند و با چاقو او را بزنند.
وی گفت که من خودم این تهدید را از زبان یک افسر زندان جلمه شنیدم.
این اسیر فلسطینی اظهار داشت: نگران این تهدیدات هستم، زیرا قبلا هم پیش آمده بود که آن ها برادرم محمد ساطی الاشقر را در زندان النقب تهدید به قتل کرده بودند و یک ماه و نیم قبل از آزادی اش او را در تاریخ 22 اکتبر 2007 به شهادت رساندند.
این اسیر فلسطینی از 36 روز پیش در اعتراض به بازداشت موقت و خودسرانه او در زندان رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زده است..
الاشقر تصریح کرد که به رغم وخامت حالش به اعتصاب غذا ادامه می دهد و حاضر به خوردن ویتامین و مسکن هم نیست و تنها آب می نوشد.
رژیم صهیونیستی این اسیر فلسطینی ساکن شهرک صیدا در مجاورت طولکرم را  روز 5 اکتبر گذشته بازداشت و به 6 ماه حبس موقت محکوم کرد.

لینک کوتاه:

کپی شد