صفحه-اصلى/فلسطين

ابو عبیده: جهان با مشاهده واقعیت های موجود نزد مقاومت شگفت زده می شود

غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

سخنگوی گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" تاکید کرد که دشمن صهیونیستی سعی در فرار از تقبل هزینه های مبادله اسرای جدید را دارد، اما جهانیان با مشاهده واقعیت های موجود نزد مقاومت شگفت زده خواهند شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ابو عبیده طی سخنرانی کوتاه خود به مناسبت پنجمین سالروز انجام مبادله "وفاداری به آزادگان" یا همان مبادله شالیت خاطر نشان کرد که «دشمن صهیونیستی بر خلاف میل خود دیر یا زود تاوان (مبادله اسرا) را پرداخت خواهد کرد» و اگر این رژیم فکر می کند که عامل زمان به نفع آن است، اشتباه می کند.

وی افزود:« ما به اسرای مان در سالروز مبادله وفاداری به آزادگان وعده دادیم که به آنها وفادار خواهیم ماند و به وعده مان عمل کردیم. ما خطاب به تمامی اسرای فلسطینی اعلام می کنیم که دشمن؛ چه بخواهد و چه نخواهد تاوان (مبادله اسرای جدید را) خواهد داد و به اجبار بر سر میز مذاکره خواهد نشست و در آن هنگام شادی و سرور سراسر فلسطین را در بر خواهد گرفت.»

ابو عبیده در ادامه این جشن ملی بزرگ را «که هر سال در سالروز این پیروزی و قهرمانی رنگ و بوی جدیدی به خود می گیرد» به اسرای آزاد شده در جریان مبادله وفاداری به آزادگان تبریک گفت و اعلام کرد که «ما آزادی این اسرا و بازگشت شان به تشکیلات مقاومت در تمامی مناطق محل حضورشان را تبریک می گوییم.»

وی همچنین به مبارزان قهرمان قسام که به صورت شبانه روزی در سنگرهای مقاومت و جهاد حضور دارند و به تمامی مبارزانی که در این راه گام بر می دارند و تمامی همپیمانان مقاومت و حامیان آن درود فرستاد.

سخنگوی گردان های قسام همچنین به ملت فلسطین که با تمام قدرت پشت رهبران مقاوم خود ایستاده اند و به قهرمانان انتفاضه مبارک قدس، اسرای قهرمان چشم به راه آزادی و تمامی آوارگان داخل و خارج از فلسطین درود فرستاد.

گفتنی است که امروز سه شنبه 18 اکتبر برابر با پنجمین سالروز مبادله وفاداری به آزادگان است که منجر به آزادی 1027 اسیر فلسطینی از زندان های صهیونیستی در قبال آزادی "گلعاد شالیت" نظامی صهیونیست به اسارت گرفته شده در سال 2006 شد.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018