صفحه-اصلى/فلسطين

حماس انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان را تبریک و تهنیت گفت

بیروت ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در لبنان، انتخاب عماد میشل عون به عنوان رئیس جمهور جدید لبنان را به ملت این کشور تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین از بیروت، علی برکه با صدور بیانیه ای گفت که امیدواریم رئیس جمهور جدید لبنان، این کشور را به سمت ساحل امنیت و آرامش و شکوفایی رهبری کند.

وی در این بیانیه بر علاقه مندی حماس به برقراری آشتی داخلی در لبنان و پی ریزی بهترین روابط میان ملت های لبنان و فلسطین تاکید کرد.

وی خاطرنشان ساخت که ما قدرت و اقتدار لبنان را مایه تقویت مساله فلسطین می دانیم، از این رو بر حمایت خود از یکپارچگی، امنیت و ثبات این کشور تاکید می ورزیم.

نماینده حماس در لبنان خواستار ادامه حمایت از ملت و آرمان عادلانه فلسطین در محافل عربی و بین المللی و تقویت پایداری این ملت تا زمان تحقق اهداف و آرمان هایش از جمله آزادی سرزمین فلسطین از چنگال اشغالگران صهیونیست و بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین خود شد.

برکه، میشل عون را به ارزیابی جامع وضعیت سیاسی، انسانی، اجتماعی، حقوقی و امنیتی فلسطینیان در لبنان و رسیدگی به آنان در جهت تامین یک زندگی آبرومندانه و شرافتمندانه برایشان تا زمان بازگشت به سرزمین خود فرا خواند. 

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018