صفحه-اصلى/فلسطين

قسام: توان مقاومت پس از نبرد حجاره السجیل افزایش یافته است

غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" تاکید کرد که پس از گذشت 4 سال از نبرد "حجاره السجیل"، مقاومت فلسطین مراحل زیادی را پشت سر گذاشته و بر توان و قدرت خود در تمامی زمینه ها افزوده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این گردان ها امروز دوشنبه در بیانیه ای مطبوعاتی تصریح کرد که مقاومت 2 سال پس از نبرد "حجاره السجیل" دلاوری مثال زدنی در نبرد "العصف الماکول" از خود به نمایش گذاشت و همچنان بر وعده خود تا پیروزی و آزاد سازی سرزمین فلسطین ثابت و پایبند خواهد ماند.

قسام اشاره کرد که فرماندهان شجاع و نترس مقاومت که تصمیم به ورود به جنگ "حجاره السجیل" با دشمن صهیونیستی گرفته و صفحه جدیدی از تاریخ نبرد با دشمن صهیونیستی را گشودند، قادر هستند تا نبرد با دشمن را با عزم و اراده ای راسخ و قوی مدیریت کنند و همچنان در تلاش برای تحقق آمال و آرزوهای این ملت در تمامی مراحل و عرصه ها خواهند بود.

گردن های شهید عزالدین قسام ضمن فرستادن سلام و درود به روح شهید احمد جعبری از سرداران این گردان ها و مهندس نبرد آزادی اسرا که قبل و بعد از شهادت دشمن صهیونیستی را به زانو درآورد، از تمامی شهدای فلسطینی که در پیروزی این ملت و کسب دستاوردهای ارزشمند برای آن سهیم بودند، تمجید کرد.

این گردان ها در پایان بیانیه خود افزود که سلام و ورود به ملتی که با خون پاک فرزندانش و مبارزات دلاورانه مجاهدانش راه آزادی را ترسیم می کند، همچنین به جوانان انقلابی کرانه باختری و دلاورمردان غزه و تمامی فلسطینیانی که در خارج از این سرزمین صبر و بردباری پیشه می کنند و تمامی اسرا و مجروحان و هر مبارز و مجاهد آزاده و شریف.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018