صفحه-اصلى/فلسطين

ادامه اعتصاب غذای شیخ رائد صلاح برای چهارمین روز متوالی

قدس اشغالی ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

شیخ رائد صلاح رئیس جنبش اسلامی در سرزمین های اشغالی 1948 برای چهارمین روز متوالی به اعتصاب غذای خود در زندان اسرائیلی ادامه می دهد. این اعتصاب در اعتراض به حبس وی در سلول انفرادی صورت می گیرد که از 6 ماه پیش آغاز شده است.

عمر خمایسه وکیل مدافع شیخ رائد صلاح در مصاحبه با مرکز اطلاع رسانی فلسطین گفت که به زودی با شیخ صلاح در سلول انفرادی زندان اسرائیلی "ریمون" ملاقات می کند، پس از این ملاقات به اطلاعات بیشتری در خصوص سلامتی شیخ و وضعیت جسمی اش دست خواهد یافت.

رئیس جنبش اسلامی از روز یکشنبه گذشته در اعتراض به حبس وی در سلول انفرادی زندان ریمون دست به اعتصاب نامحدود غذا زده است.  

دادگاه مرکزی اسرائیل با درخواست موسسه حقوقی المیزان در زمینه لغو حبس انفرادی شیخ مخالفت کرد و مدعی شد که رئیس جنبش اسلامی امنیت اسرائیل را به خطر انداخته است.

از سوی دیگر، انجمن ترکیه ای همبستگی با فلسطین "فیدار" از فرزندان امت اسلامی خواست تا برای حمایت از شیخ رائد صلاح دست به تحرکات فوری بزنند.

این انجمن با صدور بیانیه بر لزوم همبستگی با  این رهبر فلسطینی و برپایی تحصن های گسترده به منظور اعلام حمایت از وی تاکید کرد.
انجمن یاد شده ضمن تمجید از پایداری شیخ رائد صلاح در نبرد شکم های خالی، دشمن صهیونیستی را مسئول سلامتی کامل شیخ اقصی خواند.
شیخ رائد صلاح متولد سال 1958 و از اهالی شهر ام الفحم در سرزمین های اشغالی 1948 است، وی صاحب 8 فرزند می باشد، وی تحصیلات دوران ابتدایی و متوسطه و دبیرستان را در ام الفحم به اتمام رساند و موفق به دریافت مدرک لیسانس در رشته الهیات از دانشگاه الخلیل شد. 

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018