صفحه-اصلى/فلسطين

شهادت یک جوان فلسطینی در نزدیکی رام الله

رام الله ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

یک جوان فلسطینی عصر امروز پنجشنبه به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در نزدیکی شهرک "عوفرا" واقع در شمال شرق رام الله به شهادت رسید.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه ای کوتاه از شهادت این جوان فلسطینی در اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست به بهانه تلاش وی برای حمله به سربازان ارتش صهیونیستی و زخمی کردن آنها با سلاح سرد خبر داد.

وزارت بهداشت تصریح کرد که شهید "معن ناصر الدین ابو قرع" (23 ساله) از اهالی شهرک المزرعة القبلیه در شمال غرب رام الله به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم گزارش داد که نظامیان صهیونیستی یک جوان فلسطینی را که سعی در زخمی کردن یک نظامی صهیونیستی در نزدیکی شهرک صهیونیستی عوفرا در شمال شرق رام الله را داشت، کشتند.

شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم گزارش داد که عاملان تیراندازی به سمت این جوان فلسطینی از عناصر یگان "نزاح یهودا" گردان یهودیان مذهبی "حریدیم" هستند که شمار زیادی از آنها در گردان "ناحال" فعال در کرانه باختری عضویت دارند.

با شهادت این جوان فلسطینی، شمار شهدای انتفاضه قدس از ماه اکتبر سال گذشته تاکنون به 261 شهید رسید و در مقابل، 42 صهیونیست نیز در جریان عملیات های مقاومتی فلسطینیان به هلاکت رسیده و 680 نفر دیگر زخمی شده اند. جوانان فلسطینی در این مدت بیش از 100 مورد عملیات تیراندازی اجرا کرده اند.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018