صفحه-اصلى/فلسطين

جبهه خلق عادی سازی تدریجی روابط میان عربستان و "اسرائیل" را محکوم کرد

غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

جبهه خلق برای آزادی فلسطین به شدت دیدار ترکی فیصل رئیس سابق سازمان اطلاعات عربستان سعودی با ژنرال یعقوب عمیدور رئیس سابق شورای امنیت رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

جبهه خلق با صدور بیانیه ای که نسخه ای از آن برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین نمابر شد، دیدار فیصل با عمیدور را که از سوی عربستان محکوم نشد، بخشی از پروژه عادی سازی تدریجی روابط با دشمن صهیونیستی دانست.

این جبهه تاکید کرد که این عادی سازی با نظارت دولت و پادشاهی عربستان سعودی انجام می شود و در ادامه همان دیدارهای قبلی ترکی فیصل و دیگر مقامات ارشد سعودی از جمله بندر بن سلطان و ژنرال انور عشقی با مقامات اسرائیلی است.

جبهه خلق اعلام کرد که اگر چه این دیدارها در همایش ها و اجلاس های بین المللی صورت می گیرد، اما در اصل در آنها همکاری دو جانبه سعودی اسرائیلی برای مدیریت جنگ های منطقه ای مورد بحث و گفت و گو قرار می گیرد.

در این بیانیه آمده است که اعلام پایبندی به طرح صلح عربی به عنوان پیش شرط عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی صرفا برای رد گم کردن است و خود عربستان به خوبی می داند که سیاست ها و مواضع دولت نتانیاهو هیچ تفاوتی با دولت های قبل از آن ندارد و هیچ گونه فرصتی برای موفقیت طرح صلح عربی وجود ندارد.

جبهه خلق در پایان بیانیه خود از ملت های عربی، احزاب و گروه های فعال عربی خواست که با سیاست شناسایی و عادی سازی تدریجی با دشمن صهیونیستی مقابله کنند. 

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018