صفحه-اصلى/فلسطين

هنیه: تشکیلات رام الله از تجاوزات "اسرائیل" علیه ملت فلسطین لذت می برد

غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که سوخته شدن سه تن از کودکان محمد ابوهندی با تجاوزات بی وقفه دشمن صهیونیستی علیه فلسطینیان ساکن نوار غزه همسنگی می کند.
به گزارش خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین از غزه، اسماعیل هنیه ظهر امروز شنبه در جریان تشییع جنازه این کودکان تاکید کرد:« جنگنده  های اسرائیل خانه ها و زمین های فلسطینیان را بمباران می کند و آنها را به آتش می کشد و کودکان ما نیز در آتش محاصره می سوزند.»

وی با لحن تند این پرسش ها را مطرح کرد: چه کسی با ایجاد بندر در نوار غزه و برق رسانی به باریکه غزه و سوخت رسانی به نیروگاه برق این منطقه جنگ زده مخالفت می کند؟

وی در پاسخ به این پرسش ها تصریح کرد که تشکیلات خودگردان با این اقدامات مخالفت می کند، این تشکیلات از سوخته شدن این کودکان که اعماق وجود ملت فلسطین را خراشید، لذت می برد.

نخست وزیر سابق فلسطین یادآور شد :« ما حق داریم از این حادثه غمبار ناراحت شویم و نسبت به آن واکنش تند نشان دهیم.»

هنیه اظهار داشت که حماس پس از این فاجعه با چندین طرف عربی و اسلامی رایزنی کرد.
وی ادامه داد که تمامی تلاش های محاصره کنندگان باریکه غزه و همدستانشان در به زانو درآوردن مردم این منطقه به شکست انجامید، مردم این منطقه هرگز سر تسلیم فرود نخواهند آورد و همواره پرچم مبارزه و مقاومت را در دست خواهند داشت.
هنیه تاکید کرد که حماس تمامی نیازهای محمد ابوهندی اعم از هزینه های درمان و مسکن و غیره را تقبل می کند.

لازم به ذکر است که خانواده محمد ابوهندی که در غرب شهر غزه ساکن هستند، شب گذشته به خاطر نبود برق مجبور شدند با شمع روشنایی خانه خود را تامین کنند، اما غافل از اینکه روشن کردن شمع همانا و خاموش شدن شمع زندگی 3 کودک خردسال خانواده همانا.در این حادثه ناگوار که در ساعات پایانی شب گذشته به وقوع پیوست، منزل این خانواده فلسطینی در آتش سوخت و 2 کودک 4 ساله و یک نوزاد شیرخواره زنده زنده در آتش سوخته و به شهادت رسیدند و پدر و مادر آنها هم دچار سوختگی شدند.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018