صفحه-اصلى/رژیم ‌صهیونیستی

تحقیقات کنگره آمریکا فاش کرد؛

کمک مالی وزارت خارجه آمریکا به تبلیغات منفی علیه نتانیاهو

واشنگتن ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

تحقیقات کنگره آمریکا نشان داد که وزارت خارجه این کشور از تبلیغات منفی علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان انتخابات اخیر کنست صهیونیستی حمایت مالی کرده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع آمریکایی، گزارش 28 صفحه ای کنگره آمریکا که نتایج آن دیروز سه شنبه اعلام شد، نشان می دهد که وزارت خارجه آمریکا بدون توجه به هشدارها، از یک سازمان سیاسی طرفدار صلح میان طرفین فلسطینی ـ صهیونیستی در شرایط سیاسی حساس رژیم صهیونیستی حمایت مالی کرده است.

واشنگتن 300 هزار دلار طی 14 ماه به سازمان "وان فویس" کمک مالی کرده است که این حمایت مالی تا ماه نوامبر سال 2014 ادامه داشت و این سازمان هم در تبلیغات خود خواستار انتخاب نمایندگانی برای کنست صهیونیستی شده بود که از راهکار تشکیل دو کشور فلسطینی ـ صهیونیستی حمایت کنند.

بر اساس این گزارش، سازمان مذکور از یک گروه موسوم به "ویکتوری 15" که میلیون ها دلار برای تشویق صهیونیست ها به انتخاب فردی غیر از بنیامین نتانیاهو برای سمت نخست وزیری اسرائیل سرمایه گذاری کرده بود، حمایت مالی انجام داده بود.

کنگره آمریکا با انتقاد از وزارت خارجه این کشور اعلام کرده است که سازمان "وان فویس" رویکرد و خط مشی سیاسی خود را به اطلاع مسئولان این وزارتخانه رسانده بود، اما با این وجود، وزارت خارجه هیچ واکنشی به این مساله نشان نداده بود.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018