صفحه-اصلى/فلسطين

شاباک: مجری عملیات "عنتائیل" یک تیم وابسته به گردان های قسام بود

قدس اشغالی ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

سازمان امنیت عمومی رژیم صهیونیستی "شاباک" اعلام کرد که مجری عملیات عتنایل که اوایل ماه جاری به وقوع پیوست یک تیم وابسته به گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس بوده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شاباک امروز چهارشنبه  پس از شهادت محمد فقیه مبارز قسامی در درگیری مسلحانه با نظامیان صهیونیست در شهرک صوریف در الخلیل تاکید کرد که پس از تحقیقات گسترده با همکاری ارتش و پلیس طی هفته های گذشته یک تیم وابسته به حماس که مسئول اجرای عملیات عتنائیل بود کشف و شناسایی شد. در این عملیات که در 1/7/2016 به وقوع پیوست میخائیل مارک خاخام تندرو و سرشناس یهودی به هلاکت رسید.

خاخام میکائیل رئیس مدرسه یهودیان در شهرک عتنائیل و پسر عموی یوسی کوهین رئیس سازمان موساد بود.

شاباک در این بیانیه افزود که پس از تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه چند ساعته محمد فقیه مسئول این تیم وابسته به حماس به به شهادت رسید.

شاباک همچنین مدعی شده که محمد مجید عمایره را نیز که در این عملیات دست داشته است بازداشت کرده است.

لازم به ذکر است که در درگیری مسلحانه شب گذشته مبارزان فلسطینی با اشغالگران صهیونیست در روستای صوریف واقع در شمال شهر الخلیل، محمد فقیه از مبارزان گردان های شهید عزالدین قسام به شهادت رسید و چند نظامی صهیونیست هم زخمی شدند. در این درگیری مسلحانه که چندین ساعت به طول انجامید، یکی از مبارزان گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی به شهادت رسید و چندین شهروند دیگر هم زخمی شدند.

همچنین سازمان ستاره سرخ داود هم از زخمی شدن چند نظامی صهیونیست در این درگیری خبر داد.

 

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018