صفحه-اصلى/رژیم ‌صهیونیستی

دبیر کل حزب الله: سراسر فلسطین اشغالی در تیررس موشک های ما قرار دارد

بیروت ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد که مقاومت تمامی اهداف دشمن صهیونیستی در جنگ 33 روزه را به شکست کشاند و این یکی از دستاوردهای مهم این جنگ بود، زیرا تمامی رویاهای آمریکا که رژیم صهیونیستی به درخواست این کشور وارد جنگ شده بود، نقش بر آب شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان امروز شنبه در سخنانی در دهمین سالروز پیروزی در جنگ 33 روزه در سال 2006 در شهر بنت جبیل جنوبی تصریح کرد که یکی از مهمترین دستاوردهای این جنگ، نتایج آن بود. وی از تحلیلگران و کارشناسان دعوت کرد نتایج نظامی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی این جنگ را به دقت بررسی کنند.

نصرالله اظهار داشت که از جمله دستاوردهای جنگ می توان به متزلزل شدن سازمان های امنیتی رژیم صهیونیستی از داخل اشاره کرد به گونه ای که این موسسات و سازمان ها به شدت ضعیف شده و تا سر حد فروپاشی پیش رفتند و اختلافات زیادی میان فرماندهان نظامی این رژیم از یک طرف و میان فرماندهان و نظامیان از طرف دیگر ایجاد شد و حتی برخی یکدیگر را به خیانت متهم کردند.

سید حسن نصرالله خاطر نشان کرد که چنین شکستی در تاریخ رژیم صهیونیستی بی سابقه بود به همین خاطر این شکست موجب اختلاف گسترده و شدیدی در محافل نظامی این رژیم در تمامی زمینه ها شد.

نصرالله تصریح کرد که در پی شکست ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه، دیگر صهیونیست ها اعتماد خود به ارتش را از دست دادند و این خطرناک ترین پیامد جنگ برای صهیونیست ها بود و اکنون 10 سال پس از جنگ هنوز هم این رژیم موفق به بازیابی توان نظامی خود نشده است و پس از جنگ مساله موجودیت و بقای این رژیم مطرح شد.

دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد که دشمن صهیونیستی تمامی گفته های مقاومت را تایید می کند و ما امروز می گوییم که سراسر فلسطین اشغالی در تیررس موشک های مقاومت قرار دارد. وی اشاره کرد که دشمن صهیونیستی پس از جنگ 33 روزه دیگر جرات نکرد اهداف خود از ورود به جنگ غزه را مشخص کند، زیرا می ترسید نتواند آن ها را محقق کند.

وی در پیامی به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد که جامعه شما بسیار ضعیف تر از لانه عنکبوت است و صهیونیست ها از جنگ و دفاع از خود به ستوه آمده و ناتوان شده اند.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018