صفحه-اصلى/فلسطين

تشدید درگیری ها در الخلیل / شهادت یک جوان فلسطینی و زخمی شدن 40 نفر

الخلیل ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

اردوگاه فوار شهر الخلیل امروز سه شنبه صحنه درگیری های شدید میان نظامیان ارتش صهیونیستی و فلسطینیان بود و در جریان این درگیری ها یک جوان فلسطینی به شهادت رسید و بیش از 40 فلسطینی زخمی شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از شاهدان عینی، در جریان درگیری های شدید نظامیان صهیونیست و جوانان فلسطینی در اردوگاه فوار در جنوب الخلیل بیش از 40 فلسطینی زخمی شدند و یک جوان فلسطینی هم شهید شد.

این منابع خاطر نشان کردند که نظامیان ارتش صهیونیستی با محاصره اردوگاه فوار به منازل فلسطینیان حمله کرده و ضمن تفتیش آنها، خسارت هایی به برخی منازل وارد آوردند.

نظامیان صهیونیست همچنین به درمانگاه آژانس امداد رسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی "آنروا" در اردوگاه فوار حمله کردند و افراد زخمی را از داخل آن بازداشت کردند. در پی این اقدام عناصر ارتش صهیونیستی درگیری های شدیدی میان آنها و جوانان فلسطینی در گرفت و منجر به زخمی شدن تعدادی از فلسطینیان شد.

علاوه بر این، "محمد ابو هشهش" عصر امروز سه شنبه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در اردوگاه فوار در جنوب الخلیل به شهادت رسید.

این جوان 17 ساله فلسطینی در اثر اصابت گلوله به سینه اش به شهادت رسید. این اردوگاه از صبح امروز سه شنبه به محاصره نظامیان صهیونیست درآمده بود.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018