صفحه-اصلى/فلسطين

پیش بینی شاباک از بازگشت انفجارها و عملیات ها به فلسطین اشغالی

قدس اشغالی ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

سازمان اطلاعات عمومی رژیم صهیونیستی "شاباک" اخیرا با صدور بیانیه ای نسبت به ازسرگیری عملیات ها و انفجارها در فلسطین اشغالی هشدار داده و حزب الله لبنان و جنبش حماس را به تلاش برای اجرای چنین عملیات هایی متهم کرده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از رسانه های صهیونیستی، شاباک طی بیانیه ای تصریح کرد که بازداشت گسترده فلسطینیان در کرانه باختری و نوار غزه، تحت نظر گرفتن صفحات شخصی ساکنان فلسطین اشغالی 1948 در فیسبوک و تحقیق و بازجویی سازمان های امنیتی صهیونیستی از ده ها فعال فلسطینی ثابت می کند که طرح هایی برای اجرای عملیات های مقاومتی و انفجار در مناطق صهیونیست نشین چیده شده است.

شاباک در این بیانیه مدعی بازداشت چندین گروه وابسته به مقاومت در کرانه باختری شده است که تحت نظر حزب الله لبنان و جنبش حماس فعالیت می کردند و از طریق شبکه فیسبوک عضو گیری می کردند. شاباک افزود که یکی از این گروه ها در قلقیلیه فعالیت داشت و قصد اجرای عملیات های ضد صهیونیستی را داشته است.

در این بیانیه آمده است که رهبری این گروه فلسطینی را مصطفی هندی نوجوان 18 ساله ساکن قلقیلیه بر عهده داشته است که او نیز از طریق فیسبوک به عضویت این گروه درآمده است و اسم مستعار بلال را برای خود انتخاب کرده بود. به گفته شاباک، هندی از طریق شبکه فسیبوک در تلاش برای جذب اعضای بیشتر به منظور اجرای عملیات های ضد صهیونیستی بوده است.

شاباک تصریح کرد که هندی شمار زیادی از جوانان فلسطینی را جذب کرده و قصد اجرای عملیات های ضد صهیونیستی به ویژه تیراندازی به سمت گشتی های صهیونیستی را داشته است اما این گروه در اوایل ماه جولای گذشته قبل از اجرای عملیات شناسایی و بازداشت شد و دادگاه نظامی عوفر دادخواست اتهامی را نیز علیه آنان تنظیم کرد.

از سوی دیگر، یکی از فعالان حزب الله که در نوار غزه سکونت دارد، اسامه نجم 36 ساله از کرانه باختری را جذب کرده است. نجم نیز به اسارت دشمن صهیونیستی درآمده و شاباک مدعی شد که 900 دلار از حزب الله دریافت کرده است و قصد اجرای عملیات شهادت طلبانه در داخل اتوبوسی صهیونیستی را داشته است.

رژیم صهیونیستی یک فلسطینی دیگر را در ماه می گذشته به اتهام همکاری با حزب الله و خرید اسلحه ام 16 به منظور  اجرای عملیات ضد صهیونیستی بازداشت کرد.

شاباک مدعی شده است که شاباک از طریق شبکه فیسبوک قصد جذب و بکارگیری فعالان عرب در فلسطین اشغالی 1948 به منظور اجرای عملیات های ضد صهیونیستی را داشته است.

این در حالی است که سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی "شاباک" اخیرا مدعی شد که چند هسته عملیاتی وابسته به جنبش حزب الله لبنان را در کرانه باختری بازداشت کرده است.

 

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018