صفحه-اصلى/فلسطين

طایفه حلاوه تشکیلات خودگردان را مسئول اعدام "احمد حلاوه" اعلام کردند

نابلس ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

طایفه حلاوه در شهر نابلس اعلام کردند که تشکیلات خودگردان فلسطین و مسئولان سرویس های امنیتی و استاندار نابلس مسئول کشته شدن غیر قانونی پسرشان "احمد ابو العز حلاوه" در جریان بازداشت وی در زندان جنید هستند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع محلی، "محمد حلاوه" وکیل طایفه حلاوه اعلام کرد که احمد حلاوه در اثر شکنجه های غیر قانونی عناصر تشکیلات خودگردان فلسطین جان خود را از دست داده است.

وی از محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواست که عاملان این حادثه را محاکمه کند و به سزای اعمال شان برساند. وکیل طایفه حلاوه همچنین تشکیلات خودگردان را مسئول جان 7 نفر از اعضای این طایفه دانست که در زندان های تشکیلات در نابلس و اریحا به سر می برند.

حلاوه تاکید کرد که احمد حلاوه از افراد خیر و آمر به معروف بوده است و بر خلاف ادعاهای تشکیلات خودگردان عامل ایجاد هرج و مرج و قانون شکنی نبوده است و با پادر میانی بزرگان و ریش سفیدان نابلس خودش را تسلیم سرویس های امنیتی کرده بود.

گفتنی است که این شهروند فلسطینی پس از آنکه خود را تسلیم سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان در نابلس کرد، در اثر شکنجه های شدید و ضرب و شتم غیر قانونی جان خود را از دست داد و این حادثه باعث اعتراضات گسترده در نابلس شده است و معترضان خواستار محاکمه عاملان این جنایت هستند، اما عناصر سرویس های امنیتی رام الله دیروز سه شنبه اقدام به سرکوب معترضان و تظاهرکنندگان کردند.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018