صفحه-اصلى/فلسطين

عضو شورای انقلابی جنبش فتح اعلام کرد؛

عملیات های تخریب و سرکوب در نابلس زیر نظر رامی حمد الله صورت می گیرد

نابلس ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

یک عضو شورای انقلابی جنبش فتح در شهر نابلس از حادثه کشته شدن احمد حلاوه از فرماندهان گردان های "کتائب الاقصی" به عنوان جنایت "اعدام سازمان یافته" یاد کرد و گفت مسئولیت این حادثه بر عهده رامی حمد الله نخست وزیر و وزیر کشور تشکیلات خودگردان فلسطین و "اکرم رجوب" استاندار نابلس و مسئول جنبش فتح در این منطقه است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطینع "لؤی عبده" در گفتگو با "الرساله نت" تصریح کرد که عملیات های تخریب، سرکوب و کشتار در استان نابلس زیر نظر رامی حمد الله صورت می گیرد و وی باید به خاطر جنایت اخیر از سمت خود استعفا دهد؛ چرا که در گذشته هم زمینه ساز وقوع جرایم قتل و انتقام گیری و هرج و مرج در این استان شده بود.

وی همچنین از توطئه مقامات تشکیلات خودگردان برای ترور فرماندهان گردان های شهدای الاقصی در کرانه باختری پرده برداشت و گفت برخی افراد بانفوذ در تشکیلات خودگردان طرحی را به منظور هدف قرار دادن شخصیت های شرافتمند فلسطینی آماده کرده اند و هیچ تصمیمی برای برگزاری انتخابات ندارند؛ چرا که اگر چنین تصمیمی داشتند، زمینه وقوع این حوادث و کشتارها در نابلس را فراهم نمی کردند.

عبده همچنین به خشم و ناراحتی شدید اهالی نابلس اشاره کرد و گفت روابط تشکیلات خودگردان با مردم کاملا تعطیل شده است و اوضاع به شکل خطرناکی رو به وخامت گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه گروهی از رهبران جنبش فتح در راستای منافع خود اقدام به بر هم زدن اوضاع نابلس کرده اند، تصریح کرد که هرج و مرج ابزاری برای تحقق منافع برخی افراد بانفوذ در تشکیلات رام الله است و سرویس های امنیتی به عمد برخی جوانان و نوجوانان را به قتل می رساند.

این عضو شورای انقلابی جنبش فتح در نابلس اتهامات سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان علیه احمد حلاوه مبنی بر دست داشتن وی در تجارت مواد مخدر را رد کرد و گفت:« این ها اتهامات بی پایه و اساس و دروغی است که افراد دورو در سرویس های امنیتی مطرح می کنند. وی از "شیپورهای فتنه" خواست که از دامن زدن به شایعات درباره این فرمانده گردان های شهدای الاقصی دست بردارند.

گفتنی است که احمد حلاوه فرمانده گردان های شهدای الاقصی پس از آنکه خود را تسلیم سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان در نابلس کرد، در اثر شکنجه های شدید و ضرب و شتم غیر قانونی جان خود را از دست داد و این حادثه باعث اعتراضات گسترده در نابلس شده است و معترضان خواستار محاکمه عاملان این جنایت هستند، اما عناصر سرویس های امنیتی رام الله دیروز سه شنبه اقدام به سرکوب معترضان و تظاهرکنندگان کردند.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018