صفحه-اصلى/فلسطين

رژیم صهیونیستی: سازمانی مسیحی میلیون ها دلار به قسام کمک کرده است

قدس اشغالی ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه مدیر یکی از شعبه های سازمان غیر دولتی مسیحی بین المللی را به کمک مالی به گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" متهم کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در بیانیه ای مدعی شد که سازمان مسیحی آمریکایی "وورد ویژن" که 40 هزار کارمند در سراسر جهان دارد را به کمک مالی به جنبش حماس متهم کرد. این سازمان صهیونیستی تاکید کرد که وورد ویژن 7.2 میلیون دلار به جنبش حماس داده که بخشی از این اموال در اختیار گردان های قسام قرار گرفته است.

در این بیانیه آمده است که محمد حلبی از سوی جنبش حماس برای نفوذ در سازمان کمک های بشردوستانه بکار گرفته شده است به گونه ای که حلبی نخست کار خود را به عنوان یک کارمند آغاز کرده و در نهایت توانسته است به سمت مدیریت یکی از شعبه های این سازمان برسد.

رژیم صهیونیستی در 15 جولای گذشته حلبی را بازداشت و امروز پنجشنبه او را به حمایت از تروریسم متهم کرد.

سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اظهار داشت که هیچ دلیل و مدرکی وجود ندارد که ثابت کند سازمان وورد ویژن در جریان کارها و فعالیت های حلبی بوده است.

بر این اساس، از زمان رسیدن حلبی به مدیریت یکی از شعبه های این سازمان در سال 2010 تاکنون حدود 60 درصد از بودجه سالانه این سازمان در نوار غزه به حماس و گردان های قسام تحویل داده شده است.

در همین راستا، سازمان وورد ویژن نیز اعلام کرد که هیچ دلیل و مدرکی وجود ندارد که ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر کمک مالی این سازمان به حماس و گردان های قسام را ثابت کند.

این سازمان خیریه امریکایی با همکاری سازمان ملل در سرتاسر جهان از جمله فلسطین اشغالی  فعالیت دارد.

سازمان مذکور در بیانیه ای که در سال 2015 بر روی پایگاه شخصی آن قرار گرفت، تاکید کرد که به حدود 90 هزار نفر در باریکه غزه کمک کرده است.

 

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018