صفحه-اصلى/فلسطين

معاریو: ارتش استراتژی مشخصی برای مقابله با عملیات های مقاومتی ندارد

قدس اشغالی ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

یک کارشناس امنیتی رژیم صهیونیستی تاکید کرد که ماه جولای در رابطه با عملیات های مقاومتی فلسطینیان نسبتا آرام تر از ماه های قبل بود و در این ماه کمتر از 10 مورد عملیات مقاومتی به وقوع پیوست.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه عبری زبان معاریو، یوسی میلمان تحلیلگر نظامی صهیونیستی مدعی شد که تلاش های شاباک منجر به کاهش نسبی عملیات های مقاومتی شده است که این مساله هم بخاطر تلاش های شاباک می باشد و هم اقدامات و تدابیر ارتش.

میلمان همچنین تصمیمات و تدابیر اتخاذ شده علیه مجریان عملیات های مقاومتی و خانواده های آنان را نیز موفقیت آمیز خواند.

همچنین لیئور اکرمان از مسئولان سابق شاباک در گفتگو با معاریو تصریح کرد که رژیم صهیونیستی توقف علیات های مقاومتی در آینده ای نزدیک را بعید می داند و هرگز نمی توان به استناد به اینکه ماه گذشته به نسبت ماه های گذشته عملیات های مقاومتی کاهشی نسبی داشته است، پیش بینی کرد که این عملیات ها متوقف شود، زیرا کاهش عملیات ها می توانند دلایل زیادی داشته باشد از جمله اینکه فصل تابستان است و هوا گرم.

اکرمان اظهار داشت که ادعای ارتش مبنی بر کاهش عملیات های مقاومتی در ماه گذشته به خاطر تدابیر و اقدامات امنیتی اتخاذ شده و وقوع کمتر از 10 عملیات دقیق نیست، زیرا آمارهای شاباک از وقوع 77 عملیات در کرانه باختری و 24 عملیات در قدس شرقی حکایت دارد.

وی افزود که رژیم صهیونیستی هیچ سیاست و راهبرد واضحی برای مقابله با عملیات های مقاومتی فلسطینیان ندارد هرچند ارتش و شاباک تدابیر امنیتی شدیدی را به اجرا گذاشته اند. وی گفت که شاباک مسئول جمع آوری اطلاعات امنیتی است و ارتش نیز عملا وارد میدان شده و عملیات های مقاومتی را خنثی می کند.

اکرمان در پایان تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی هیچگونه استراتژی مشخصی بررای مقابله با عملیات های مقاومتی فلسطینیان در سال های آینده ندارد.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018