صفحه-اصلى/فلسطين

یک پایگاه خبری صهیونیستی:

دهها تونل مقاومتی به داخل شهرک های صهیونیست نشین رسیده اند

قدس اشغالی ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

یک پایگاه خبری صهیونیستی اعلام کرد که گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" و گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به حفر تونل های مقاومتی از باریکه غزه به سمت فلسطین اشغالی ادامه می دهند و این مساله به یک کار عادی برای مقاومت فلسطین در غزه تبدیل شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، پایگاه صهیونیستی مفزاک لایف اعلام کرد که سر و صدای حفر تونل های مقاومتی باعث اذیت و آزار ساکنان شهرک های صهیونیست نشین مجاور باریکه غزه شده است و دهها مورد از این تونل ها به فلسطین اشغالی رسیده اند.

این پایگاه خبری صهیونیستی مدعی شد که سامانه هشدار سریع "تسیوع ادوم" نشانه هایی از وجود تونل های مقاومتی در مرزهای باریکه غزه را ثبت کرده است و عناصر یگان مهندسی ارتش صهیونیستی در مناطق مرزی مختلف سعی در پیدا کردن این تونل ها را دارند.

پایگاه صهیونیستی مذکور تاکید کرد که گردان های قسام و گروهان های قدس تونل های خسارت دیده در جریان جنگ 51 روزه غزه در تابستان سال 2014 را مرمت و بازسازی کرده اند و گروه های مقاومت توانسته اند تعداد تونل های مرزی را دو برابر کنند.

منابع صهیونیستی همچنین اعلام کرده اند که گروه های مقاومت فلسطین در نوار غزه، علاوه بر تعداد تونل های خود، شمار موشک هایشان را هم افزایش داده اند.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018