صفحه-اصلى/فلسطين

حماس: اسرای صهیونیست تا آزادی اسرای فلسطینی طعم آزادی را نمی چشند

غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" تاکید کرد که نظامیان اسیر صهیونیستی نزد مقاومت تا زمانی که اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی آزاد نشوند، طعم آزادی را نخواهند چشید.

به گزارش خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین از غزه، عبداللطیف قانون سخنگوی جنبش حماس امروز دوشنبه در سخنانی در مراسم همبستگی با اسرای اعصاب کننده غذا مقابل مقر صلیب سرخ در نوار غزه تصریح کرد که نظامیان اسیر صهیونیستی نزد مقاومت و دستاوردهای آن در چند دهه گذشته، ثابت می کند که ما صادق بودیم و به تلاش های خود در راستای آزادی تمامی اسرای فلسطینی از زندان های رژیم اشغالگر ادامه می دهیم.

قانوع افزود که مقاومت فلسطین که توانست گلعاد شالیت نظامی اسرائیلی را به اسارت گرفته و به رغم تمامی تجاوزات و حملات ویرانگرانه دشمن چندین سال او را نزد خود مخفی نگه دارد، قادر خواهد بود نظامیانی را که در جنگ اخیر به اسارت گرفته حفظ کند و در نهایت زندان های صهیونیستی را از وجود اسرای فلسطینی خالی کند.

وی اشاره کرد که مساله اسرا دغدغه تمامی فلسطینیان است و نبرد آن ها با زندانبانان صهیونیست مورد حمایت و تایید عموم ملت فلسطین است. وی همچنین تصریح کرد که اسرای اعتصاب غذا کنندهدر نهایت همانند دوستان خود در گذشته بر سازمان زندان های صهیونیستی پیروز خواهند شد.

عبداللطیف قانوع سخنگوی حماس خطاب به اسرای فلسطینی بیان کرد که رهبران سیاسی و نظامی مقاومت مساله شما را لحظه به لحظه پیگیری می کنند و همانگونه که قبلا گفتیم تا زمان آزادی اسرای فلسطینی گلعاد شالیت طعم آزادی را نمی چشد، اکنون نیز به تمامی اسرا و خانواده هایشان می گوییم که نظامیان اسیر صهیونیستی رنگ آزادی را نمی بینند مگر اینکه اسرای فلسطینی از زندان های این رژیم آزاد شوند.

لازم به ذکر است که نزدیک به 7000 اسیر فلسطینی در 25 زندان رژیم صهیونیستی در اسارت به سر می برند که حدود 1500 نفر از آن ها از بیماری های مختلف رنج می برند و بیش از 750 اسیر هم تحت بازداشت موقت هستند. 70 زن و دختر، 400 کودک و 5 نماینده پارلمان فلسطین نیز در میان اسرا دیده می شوند. 41 اسیر هم بیش از 20 سال در زندان های دشمن محبوس بوده اند که 30 نفر از آن ها قبل از امضای معاهده اسلو اسیر شده اند.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018