صفحه-اصلى/رژیم ‌صهیونیستی

برگزاری کنفرانس حمایت از شهرک سازی رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا

واشنگتن ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

کنگره آمریکا برای نخستین بار دو روز پیش میزبان کنفرانسی به منظور حمایت از شهرک سازی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و مقابله با جنبش جهانی تحریم رژیم صهیونیستی "BDS" بود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه "اسرائیل الیوم"، این کنفرانس بی سابقه به منظور مقابله با فعالیت های فعالان ضد صهیونیست در دانشگاه های آمریکا برگزار شد و در آن شماری از اعضای شورای شهرک سازی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و برخی اعضای کنگره آمریکا از حزب جمهوری خواه نیز حضور داشتند.

علاوه بر این، بسیاری از افراد با نفوذ و تاثیر گذار بر افکار عمومی جامعه آمریکا در کنگره این کشور نیز جزو شرکت کنندگان در کنفرانس بودند و شخصیت های غیر یهودی زیادی نیز در این کنفرانس شرکت کرده بودند تا با چگونگی مقابله با جنبش BDS  آشنا شوند.

افرات فورشر خبرنگار روزنامه اسرائیل الیوم تاکید کرد که این کنفرانس همزمان با گسترش تلاش های آمریکا به منظور مقابله با جنبش تحریم جهانی رژیم صهیونیستی و صدور قوانینی بر علیه این جنبش در 13 ایالت آمریکا از جمله نیویورک، نیوجرسی، فلوریدا، آریزونا و ..برگزار شد و 4 ایالت دیگر آمریکا نیز قوانینی برای جلوگیری از همکاری و تعامل با این جنبش وضع کرده اند.

در همین راستا، روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت به نقل از داگ لامبورن عضو کنگره آمریکا از حزب جمهوری خواه مدعی شد که فعالیت های جنبش تحریم رژیم صهیونیستی شبیه فعالیت های نازی ها قبل از بدست گرفتن قدرت در آلمان در جریان جنگ جهانی دوم است.

یوسی دگان رئیس شورای شهرک سازی شومرون در کرانه باختری نیز در سخنانی اظهار داشت که فعالان در زمینه تحریم رژیم صهیونیستی قصد کمک به عرب ها را ندارند و این طرف ها اصلا به دنبال صلح و سازش نیستند.

وی مدعی شد که بهترین و مناسب ترین مکان برای همزیستی و زندگی مسالمت آمیز در منطقه خاورمیانه، مناطق صنعتی واقع در شهرک های صهیونیست نشین در کرانه باختری است که جنبش جهانی تحریم رژیم صهیونیستی خواستار تحریم کالاها و تولیدات این شهرک ها است.

 

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018