صفحه-اصلى/فلسطين

الحیه: نوار غزه کانون مقاومت و نماد عزت و سرافرازی است

غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین
عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که نوار غزه کانون مقاومت و نماد عزت و سرافرازی است.
به گزارش خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین از غزه، خلیل الحیه امروز چهارشنبه در جریان ایراد سخنرانی در جشن سالیانه تجلیل از حافظان قرآن مجید و برندگان شانزدهمین دوره مسابقات داخلی "الاقصی" ابراز امیدواری کرد که همگان در زمینه امید و اطمینان بخشی به ملت فلسطین و تقویت روحیه ظفرمندی در این ملت سهیم باشند.
وی ادامه داد که نوار غزه پیشقراول مقاومت باقی خواهد ماند و تمامی توطئه ها و دسیسه ها برای منحرف کردن ملت فلسطین از باورهای دینی اش و واداشتن این ملت به چشم پوشی از سرزمین خود محکوم به شکست است. 

وی با تاکید بر پیروزی حتمی نسل قرآنی در نبرد آزاد سازی بر دشمن صهیونیستی، افزود: تا زمانی که ملت فلسطین قرآن در دست دارد و دلش کانون مهر پروردگار است، اشغالگر صهیونیست در سرزمین فلسطین جای نخواهد داشت.
عضو مجلس قانونگذاری فلسطین اظهار داشت که نوار غزه شایسته حیات و زندگی است، باید دانشجویان این منطقه از فرصت شغلی برخوردار باشند، باید از مبارزان آن تجلیل به عمل آید، باید حقوق کارمندان این منطقه بی قید و شرط پرداخت گردد، باید امنیت و آسایش مردم این منطقه بی قید و شرط تامین گردد.
الحیه یادآور شد که نوار غزه بخشی از سرزمین فلسطین است که هزاران حافظ قرآن مجید را در خود جای داده است، جدای از آن هزاران مبارز در زیر زمین باریکه غزه و بر فراز آن حضور دارند و از مرزهای فلسطین حراست می کنند.
عضو دفتر سیاسی حماس تصریح کرد که نوار غزه با تمام حافظان و مبارزانش به نبرد آزاد سازی سرزمین فلسطین ادامه خواهد داد.  
لازم به ذکر است که این جشن را وزارت اوقاف غزه برگزار کرده بود و در آن حسنی الصیفی سرپرست این وزارتخانه، دکتر نسیم یاسین رئیس مرکز قرآن کریم و دعوت اسلامی دانشگاه اسلامی غزه، عبدالهادی اغا مدیرکل حفظ قرآن کریم وزارت مذکور، کفاح رملی مدیرکل دایره بانوان وزارت مذکور، شماری از اعضای مجلس قانونگذاری فلسطین، جمع زیادی از چهره های دینی و مبلغان، علما و استادان دانشگاه ها و همچنین جمعی از شخصیت های زن فلسطین حضور داشتند. 

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018