صفحه-اصلى/فلسطين

تشییع باشکوه پیکر شهید قسامی یوسف آغا

خان یونس ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین
فلسطینیان ساکن خان یونس امروز شنبه پیکر شهید یوسف آغا 20 ساله و از مبارزان گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" را تشییع کردند. 
به گزارش خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین از خان یونس، در این مراسم تعدادی از مقامات و مسئولان فلسطینی از جمله دکتر احمد بحر معاون اول رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین حضور داشتند.
 شرکت کنندگان در این مراسم از مقابل بیمارستان ناصر در شهر خان یونس به راه افتادند و جنازه این شهید را به منزلش انتقال دادند و پس از آخرین وداع خانواده اش با وی، او را در آرامستان این شهر به خاک سپردند.
تشییع کنندگان با سر دادن شعارهایی، نقش مقاومت فلسطین در زمینه آماده سازی نیروهای خود برای مقابله با هرگونه تجاوز صهیونیستی را ستودند.
دکتر احمد بحر با ایراد نطقی در این مراسم تاکید کرد که راه مبارزه و مقاومت تا زمان بیرون راندن اشغالگران صهیونیست از سرزمین فلسطین و آزاد سازی این سرزمین ادامه خواهد داشت.
وی خاطرنشان ساخت که رزمندگان گردان های شهید عزالدین قسام شبانه روز در راه دفاع و پاسداری از ملت فلسطین و مقابله با اشغالگران صهیونیست تلاش می کنند.
وی همچنین شهادت آغا را به خانواده اش و ملت فلسطین تبریک و تسلیت گفت و افزود که فلسطینیان تا زمان برچیدن بساط اشغالگران صهیونیست از سرزمین فلسطین سلاح مقاومت را بر زمین نخواهند گذاشت.  

گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" از شهادت یکی از مبارزان خود بر اثر ریزش یکی از تونل های مقاومت در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه خبر داد.

گردان های قسام شامگاه دیروز جمعه در بیانیه ای نظامی تصریح کرد که یوسف عصام آغا مبارز 22 ساله این گردان ها بر اثر ریزش تونلی در خان یونس به شهادت رسیده است.



متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018