صفحه-اصلى/فلسطين

اعتراف نتانیاهو: عملیات شهادت طلبانه قدس، عملیات پیشرفته ای بود

قدس اشغالی _ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد که عملیات شهادت طلبانه دیروز یکشنبه در محله جبل المکبر قدس اشغالی که منجر به هلاکت 4 نظامی صهیونیستی و زخمی شدن 15 نفر دیگر شد، عملیات پیشرفته ای بود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه صهیونیستی "یدیعوت أحرونوت"، بنیانی نتانیاهو در جریان بازدید از نظامیان زخمی شده صهیونیستی در عملیات شهادت طلبانه قدس که در بیمارستان هداسا عین کارم بستری شده اند، تصریح کرد که «مساله مهمتر توجه به این مساله است که ما در معرض عملیات جدیدی قرار گرفتیم که با کامیون اجرا شد؛ همان طوری که در گذشته هم از این شیوه در جریان عملیات های تروریستی دیگر استفاده شده بود و همان عملیات ها الگویی برای اجرای این عملیات شده بودند.»

نتانیاهو در ادامه به اقداماتی اشاره کرد که سال گذشته با وضع بلوک های بتنی و موانع دیگر در کرانه باختری و قدس اتخاذ شده بود تا جلوی وقوع عملیات های مقاومتی گرفته شود. در همین راستا، تعداد بیشتری از نظامیان و نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در مناطق فلسطینی نشین مستقر شده بودند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد که واکنش سریع نظامیان صهیونیستی در صحنه وقوع عملیات مقاومتی قدس، مانع از شکل گیری فاجعه شد.

گفتنی است که یک شهادت طلب فلسطینی به نام "فادی قنبر" دیروز یکشنبه با کامیون خود گروهی از نظامیان صهیونیست را در محله جبل المکبر قدس اشغالی زیر گرفت که در نتیجه آن 4 نفر از آنها به هلاکت رسیده و دست کم 15 نفر دیگر هم زخمی شدند. مجری این عملیات نیز در اثر تیراندازی یک شهرک نشین صهیونیست به شهادت رسید.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018