صفحه-اصلى/فلسطين

فعال کویتی: تصمیم حمله دوباره به غزه اتخاذ شده است

غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

فعال سرشناس کویتی ضمن هشدار به گروه های مقاومت فلسطین و در راس آن ها جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس"، تاکید کرد که رژیم صهیونیستی تصمیم حمله مجدد به نوار غزه را اتخاذ کرده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ذیب المساری در اظهاراتی در صفحه شخصی خود در توییتر اظهار داشت که به مقاومت فلسطین در نوار غزه و در راس آن ها جنبش حماس توصیه می کنم که خود را برای جنگی دیگر آماده کنند، زیرا رژیم صهیونیستی تصمیم جنگ را اتخاذ کرده است و این جنگ مانند جنگ های قبلی نخواهد بود، بلکه بسیار سخت تر خواهد بود و مقاومت فلسطین باید کاملا آماده باشد.

این در حالی است که حاییم یلین عضو کنست رژیم صهیونیستی اخیرا اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به زودی جنگی دیگر را علیه حماس در غزه به راه خواهد انداخت.

شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یلین عنوان کرد که انگیزه های این جنگ امنیتی یا نظامی نیست، بلکه نتانیاهو با هدف منحرف کردن نگاه ها از پرونده های فساد خود و تحقیقاتی که اخیرا از او به عمل آمده، تلاش می کند تا جنگی دیگر را علیه غزه آغاز کند.

از سوی دیگر، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی  اخیرا ضمن تکذیب این اخبار، مدعی شد که این رژیم تصمیمی برای آغاز جنگ و حمله نظامی دیگر در مرزهای شمالی یا جنوبی ندارد.

آویگدور لیبرمن تصریح کرد که اظهارات برخی وزرا و اعضای کنست در مورد اینکه اسرائیل قبل از بهار جنگی دیگر را علیه غزه آغاز می کند، ادعاهایی بی پایه و اساس است.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018