صفحه-اصلى/فلسطين

حماس: عملیات "باب الاسباط" نشانگر تداوم انتفاضه است

غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

جنبش مقاومت اسلامی "حماس" اعلام کرد که عملیات مقاومتی قهرمانانه صبح امروز دوشنبه که توسط شهید "ابراهیم مطر" به وقوع پیوست و در جریان آن دو نظامی صهیونیستی در نزدیکی باب الاسباط در شهر اشغالی قدس زخمی شدند، نشانگر تداوم انتفاضه است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، "عبد اللطیف قانوع" سخنگوی حماس با انتشار بیانیه ای خاطر نشان کرد که عملیات باب الاسباط واکنشی طبیعی به جنایت های بی وقفه رژیم صهیونیستی علیه اهالی قدس و حملات مکرر شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی است.

قانوع تصریح کرد که عملیات شهید قهرمان "ابراهیم مطر" نشان داد که انتفاضه قدس ادامه دارد و هیچ کس نمی تواند آنرا متوقف یا اراده ملت فلسطین را تضعیف کند.

شهید مطر بامداد امروز دوشنبه در تازه ترین عملیات مقاومتی با سلاح سرد به دو نظامی اسرائیلی در منطقه باب الاسباط در قدس اشغالی حمله کرده و آن ها را زخمی کرد. وی خود نیز در نهایت به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

لوبا سمری سخنگوی پلیس صهیونیستی تصریح کرد که این جوان فلسطینی با سلاح سرد دو نفر از نیروهای گارد مرزی ارتش اسرائیل را در منطقه باب الاسباط در قدس اشغالی مورد حمله قرار داد که هر دو نظامی در این حمله زخمی شدند و مجری عملیات نیز به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی به شدت زخمی شد و در نهایت بر اثر شدت خونریزی و جراحات وارده به شهادت رسید.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018