صفحه-اصلى/فلسطين

پارلمان عربی تصویب پیش نویس قانون ممنوعیت پخش اذان را محکوم کرد

قدس اشغالی _ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

رئیس پارلمان عربی تصویب پیش نویس قانون ممنوعیت پخش اذان از بلندگوهای مساجد قدس اشغالی و اراضی اشغالی سال 1948 فلسطین را محکوم کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، "مشعل سلمی" امروز پنجشنبه با صدور بیانیه ای خاطر نشان کرد که این قانون نقض آشکار آزادی برپایی آیین های عبادی و تلاشی برای حذف آثار مقدس فرهنگی و دینی و تجاوز آشکار به میراث دینی، فرهنگی، تمدنی و تاریخی فلسطین است و ضمن ضربه زدن به آزادی اعتقادات، نوعی تداوم بخشی به سیاست نژاد پرستانه رژیم صهیونیستی است که سعی در حذف همه نژادها و ادیان را دارد.

سلمی تصریح کرد که جامعه بین المللی و سازمان ملل متحد و شورای امنیت و دیگر موسسات بین المللی ذیربط و در راس آنها سازمان علمی، فرهنگی و آموزشی سازمان ملل "یونسکو" باید این قانون نزادپر ستانه را محکوم کرده و هر چه سریعتر برای پایان دادن به این تجاوزات آشکار رژیم صهیونیستی وارد عمل شوند.

رئیس پارلمان عربی همچنین خواستار توقف حملات علیه مقدسات اسلامی در فلسطین اشغالی  و اعمال فشار علیه کنست به منظور عقب نشینی از این قانون افراطی گرایانه و غیر مسئولانه قبل از تبدیل شدن به قانون قابل اجرا شد.

سلمی تاکید کرد که سکوت جهانیان و موسسات حقوقی در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی و سیاست های نژاد پرستانه و جنایتکارانه آن علیه موجودیت عرب ها و مسلمانان در اراضی اشغالی فلسطین باعث تشویق این رژیم به ادامه این اقدامات شده است.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018