صفحه-اصلى/فلسطين

حماس: اسرائیل چاره ای جزء پذیرش شروط مقاومت در زمینه اسرا ندارد

غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

 عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که دشمن صهیونیستی چاره ای جزء پذیرش شروط مقاومت فلسطین در زمینه آزادی اسرای فلسطینی ندارد. 

به گزارش خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین از غزه، دکتر خلیل الحیه صبح امروز دوشنبه در جلسه ای که مجلس قانونگذاری فلسطین آن را به مناسبت روز اسیر فلسطینی برگزار کرده بود، با ایراد نطقی تصریح کرد: مقاومت فلسطین در برابر دشمن صهیونیستی با صلابت ایستادگی خواهد کرد و اسرائیل چاره ای جزء آن ندارد که بهای آزادی اسرای فلسطینی را بپردازد. 

وی ضمن درخواست بسیج تمامی گروه های ملی کارآمد و تاثیرگذار برای مقابله با هماهنگی امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با اسرائیل و پایان بخشیدن به بازداشت های سیاسی کینه توزانه در کرانه باختری، اعلام کرد: بازداشت های سیاسی و همکاری امنیتی نتیجه تسلیم تشکیلات رام الله در برابر فشارهای صهیونیستی و غیر صهیونیستی است. 

وی یادآور شد: با توجه به درماندگی نهادهای رسمی داخلی و خارجی از نهادهای ملی کارآمد و سازمان های مردم نهاد خارج از جمله کنگره فلسطینیان اروپا و جامعه فلسطینیان خارج می خواهیم مساله اسرای فلسطینی را در محافل بین المللی مطرح کنند.   

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018