صفحه-اصلى/فلسطين

قسام پیام نظامیان اسیر صهیونیستی به خانواده هایشان را منتشر کرد

غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" پیام نظامیان اسیر صهیونیستی به خانواده هایشان با عنوان "دولت تان به شما دروغ می گوید" را منتشر کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، گردان های قسام شامگاه امروز پنجشنبه از طریق پایگاه اینترنتی خود محتوای این پیام را در قالب یک فایل ویدیوئی منتشر کرد که در آن چند ترانه به زبان عبری از زبان نظامیان اسیر و خطاب به خانواده هایشان گنجانده شده است. این پیام با عبارت های "دروغ و یاوه" شروع می شود و در آن از مادر "هدار گولدن" و "شائول آرون" دو نظامی اسیر صهیونیستی پرسیده شده است که فرزندان تان «کجا ناپدید شدند؟؟» و پس از آن، دو نظامی اسیر جواب می دهند «مادر، مادر، من اینجا هستم؛ چرا می گویید من مرده ام.»

نظامیان اسیر صهیونیست در این پیام از خانواده هایشان می خواهند که برای آشکار کردن این حقیقت که آنها بر خلاف ادعای اسرائیل، نمرده اند و زنده هستند، دست به هر کاری بزنند.

این پیام گردان های قسام پس از آن منتشر می شود که اخیرا خانواده های گولدن و آرون در جریان نشست کنست صهیونیستی به منظور بررسی گزارش ناظر دولت صهیونیستی درباره ناکامی های ارتش صهیونیستی در جریان جنگ سال 2014 غزه، با هم درگیری شفاهی پیدا کرده بودند.

در همین راستا، خانواده "هدار گولدن" نظامی صهیونیست اسیر گردان های قسام در نوار غزه در جریان نشست اخیر کنست صهیونیستی از عدم تحرک دولت نتانیاهو برای بازگرداندن نظامیان اسیر صهیونیست از غزه به فلسطین اشغالی به شدت انتقاد کرده بود.

مادر گولدن در جریان این نشست کنست صهیونیستی خطاب به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و دیگر مقامات صهیونیستی اعلام کرده بود که «پسر من از یک جنگجو به یک جسد تبدیل شده است. از خودتان خجالت بکشید.»

وی بار دیگر کنست صهیونیستی را به بی توجهی به مساله آزادی نظامیان صهیونیست اسیر جنبش حماس در نوار غزه متهم کرده و گفته بود که در جلسات کنست هیچ بحثی درباره این مساله صورت نمی گیرد.

نتانیاهو در واکنش به این اظهارات اعلام کرده بود که «برگرداندن شائول آرون و هدار گولدن از غزه کار ساده ای نیست و دولت از طریق طرف های مختلف تلاش های زیادی برای تحقق این امر کرده است».

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018