صفحه-اصلى/فلسطين

هشدار وزیر بهداشت فلسطین درباره به خطر افتادن جان اسرای فلسطینی

رام الله _ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

وزیر بهداشت فلسطین هشدار داد که در صورت تعلل رژیم صهیونیستی در تحقق خواسته های اسرای فلسطینی که دست به اعتصاب غذا زده اند، امکان دارد جان این اسرا به خطر بیفتد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، "جواد عواد" وزیر بهداشت دولت رامی حمد الله امروز پنجشنبه با صدور بیانیه ای مطبوعاتی خاطر نشان کرد که قرار است نشستی در وزارت بهداشت با سازمان بهداشت جهانی و سازمان صلیب سرخ برگزار شود تا این سازمان ها در جریان شرایط تاسف بار اسرای فلسطینی و اوضاع بهداشتی آنها در داخل زندان ها قرار گیرند.

وی افزود تمامی کارکنان بخش های بهداشتی و پزشکی بیمارستان های دولتی در تجمع همبستگی آمیز با اعتصاب غذای "کرامت" اسرای فلسطینی دربند زندان های صهیونیستی شرکت خواهند کرد.

گفتنی است که نزدیک به 1500 نفر از اسرای فلسطینی دربند زندان های صهیونیستی از تاریخ 17 آوریل جاری دست به اعتصاب غذا زده اند و خواستار احقاق حقوق سلب شده خود از سوی اداره زندان های صهیونیستی هستند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد: دیدار منظم با اعضای خانواده شان، پایان سیاست بی توجهی به مشکلات پزشکی و درمانی اسرا، توقف سیاست حبس انفرادی و بازداشت اداری اسرا، موافقت با وارد کردن کتاب و روزنامه و پخس شبکه های ماهواره ای در زندان و برخی خواسته های اساسی دیگر.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018