صفحه-اصلى/رژیم ‌صهیونیستی

حمله مجدد ارتش رژیم صهیونیستی به خاک سوریه

دمشق ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

جنگنده های رژیم صهیونیستی شامگاه امروز جمعه دو پایگاه نظامی ارتش سوریه را در حومه قنیطره بمباران کردند که در نتیجه آن یک دستگاه تانک منهدم شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از رسانه های سوری، ارتش رژیم صهیونیستی پایگاه توپخانه "لشکر 90" ارتش سوریه در شمال شهر قنیطره را هدف قرار داد.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده که این حمله را در واکنش به شلیک دو گلوله خمپاره از خاک سوریه به بلندی های اشغالی جولان انجام داده است.

منابع سوری همچنین از حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به یکی دیگر از پایگاه های ارتش سوریه در روستای صمدانیه شرقی واقع در غرب پایگاه لشکر 90 خبر دادند که در این حمله نیز یک تانک "هنگ جولان " وابسته به ارتش سوریه منهدم شد.

روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت نیز نوشت که دو گلوله خمپاره ای که به بلندی های اشغالی جولان اصابت کرده است، ممکن است به قصد هدف گیری پایگاه های ارتش سوریه شلیک شده باشد اما در نهایت در داخل جولان اشغالی سقوط کرده است و این حادثه خسارت یا تلفاتی در پی نداشته است.

لازم به ذکر است که ارتش رژیم صهیونیستی هر از گاهی خاک سوریه به ویژه منطقه حومه قنیطره را هدف حمله قرار می دهد و معمولا حجم خسارت های انسانی و مادی وارده در این حملات نامشخص می ماند.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018