صفحه-اصلى/فلسطين

6 امین روز اعتصاب غذا/ پیوستن شمار بیشتری از اسرا به اعتصاب کنندگان

رام الله ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

نزدیک به 2000 اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی برای ششمین روز متوالی دست به اعتصاب غذای نامحدود تحت عنوان "اعتصاب غذای آزادی و کرامت" زده اند. امروز نیز شمار دیگری از اسرای فلسطینی در زندان ریمون به جمع اعتصاب کنندگان غذا پیوستند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نیروهای یگان سرکوب وابسته به سازمان زندان های رژیم صهیونیستی روز گذشته در ادامه تجاوزات خود علیه اسرای فلسطینی اتاق های اسرا را مورد حمله و تفتیش قرار دادند. نیروهای صهیونیستی در زندان نیتسان در رمله با سگ های پلیسی به اتاق اسرا حمله کرده و نمک و قران های موجود در اتاق اسرا را نیز با خود بردند.

سازمان زندان های صهیونیستی همچنان به انتقال و جابجایی اسرای فلسطینی و حبس شمار زیادی از آن ها در سلول های انفرادی به منظور به شکست کشاندن اعتصاب غذای سراسری آنان ادامه می دهد.

مسئولان زندان نیسان اسرای فلسطینی را در شرایطی بسیار سخت و ناگوار در سلول انفرادی حبس کرده اند.

در همین راستا، کمیته اطلاع رسانی اعتصاب غذای سراسری اسرا تاکید کرد که شماری از اسرای فلسطینی در زندان ریمون از امروز شنبه به جمع اعتصاب کنندگان غذا می پیوندند.

مسئولان رژیم صهیونیستی همچنان به اظهارات نژاد پرستانه خود علیه اسرای فلسطینی ادامه می دهند و در تازه ترین اظهارات در این باره اورین حزان عضو تندرو کنست رژیم صهیونیستی گفته است که زندان های اسرائیل از فلسطینیان پر شده و دیگر گنجایش ندارد و بهتر است اسرای اعتصاب غذا کننده را به حال خود رها کرد تا از گرسنگی بمیرند و آن ها را زیر خاک دفن کرد.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018