صفحه-اصلى/فلسطين

انتقال 76 اسیر اعتصاب غذا کننده فلسطینی به درمانگاه های صحرایی

قدس اشغالی _ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

اداره زندان های رژیم صهیونیستی عصر امروز سه شنبه 76 اسیر اعتصاب غذا کننده فلسطینی در زندان عوفر را به بیمارستان های میدانی انتقال داد و در همین حال، مروان برغوثی رهبر اسیر جنبش فتح از مصرف آب نیز دست کشید.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع قدس اشغالی، اداره زندان های صهیونیستی در پی وخامت حال اسرای اعتصاب غذا کننده ، 76 نفر از آنها را به بیمارستان های صحرایی انتقال داد. این رژیم از آغاز اعتصاب غذای اسرا تنها به 39 اسیر فلسطینی اجازه ملاقات داده است.

ستاد رسیدگی به امور اسرا و آزادگان با صدور بیانیه ای کوتاه خاطر نشان کرد که اداره زندان های صهیونیستی 76 اسیر اعتصاب غذا کننده را از زندان عوفر به چندین بیمارستان میدانی انتقال داده است.

اداره زندان های صهیونیستی همچنین دیروز دوشنبه 36 اسیر را از زندان "عوفر" به بیمارستان میدانی "هداریم" انتقال داده است که تا قبل از آغاز اعتصاب غذای اسرا، محل نگهداری تعدادی از آنها بود و نمی توان نام "درمانگاه" بر روی آن گذاشت.

در همین راستا، عیسی قراقع رئیس ستاد رسیدگی به امور اسرا و آزادگان هم از انتقال "حافظ قندس" اسیر اعتصاب غذا کننده به بیمارستان "سوروکا" پس از خونریزی داخلی اش خبر داد.

قراقع تاکید کرد که قندس از اهالی یافا در اراضی اشغالی سال 1948 فلسطین که از سال 1984 در اسارت به سر می برد، به بیمارستان "سوروکا" انتقال داده شده و عملیات جراحی بر روی وی انجام شده است.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018