صفحه-اصلى/فلسطين

همسر مروان برغوثی فاش کرد:

فتح و تشکیلات خودگردان سعی در به شکست کشاندن اعتصاب غذای اسرا را دارند

رام الله _ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

همسر مروان برغوثی عضو اسیر کمیته مرکزی جنبش فتح برخی طرف ها در داخل این جنبش و تشکیلات خودگردان فلسطین را به تلاش برای به شکست کشاندن اعتصاب غذای اسرای فلسطینی دربند زندان های رژیم صهیونیستی متهم کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، فدوی برغوثی وکیل فلسطینی و همسر برغوثی تصریح کرد که «در جریان برخی تحرکات سیاسی برای به شکست کشاندن فوری اعتصاب غذای اسرا قرار دارد.»

برغوثی دیروز سه شنبه در اعتراض به عدم پذیرش خواسته های اسرای اعتصاب غذا کننده از سوی اداره زندان های صهیونیستی، از مصرف آب نیز خودداری کرد و بدین ترتیب اعتصاب غذای وی وارد مرحله خطرناکی شد.

اسرای اعتصاب غذا کننده فلسطینی در سی و یکمین روز اعتصاب غذای "کرامت و آزادی" که از 17 آوریل گذشته آغاز شده است، به اعتصاب غذای خود ادامه می دهند و این در حالی است که نظامیان صهیونیست با توسل به شیوه های سرکوب و ارعاب و حملات و مذاکرات محرمانه با برخی شخصیت های سیاسی جنبش فتح و تشکیلات خودگردان سعی در به شکست کشاندن اعتصاب غذای اسرا در آستانه سفر دونالد ترامپ به منطقه را دارند.

همسر این رهبر اسیر فلسطینی خاطر نشان کرد که تمامی این تلاش های پیدا و پنهان برای به شکست کشاندن اعتصاب غذای اسرا به رهبری مروان برغوثی، در برابر اراده و پایداری اسرا به شکست خواهد انجامید.

وی افزود برخی طرف ها در داخل جنبش فتح و تشکیلات خودگردان در تلاش برای به شکست کشاندن اعتصاب غذای اسرای فلسطینی، اقدام به انتشار برخی روایت های صهیونیستی علیه اسرای اعتصاب غذا کننده و اتخاذ برخی تحرکات و برقراری یک سری تماس ها با طرف صهیونیستی به منظور اعمال فشار علیه اسرای اعتصاب غذا کننده برای شکستن اعتصاب خود کرده اند.

فدوی برغوثی خاطر نشان کرد که اسرا نیازمند حمایت طرف های فلسطینی، عربی و بین المللی هستند و نه ائتلاف و برگزاری دیدارهای محرمانه به منظور ضربه زدن به روحیه و توقف اقدامات مبارزاتی آنها برای احقاق حقوق عادلانه شان.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018