صفحه-اصلى/فلسطين

جهاد اسلامی: اسرائیل باید در قبال سلامتی اسرای فلسطینی پاسخگو باشد

غزه ـ مرکز اطلاع رسانی فلسطین

ده ها شهروند فلسطینی امروز نماز جمعه را در مقابل دفتر نمایندگی کمیته بین المللی صلیب سرخ در شهر غزه اقامه کردند. 
به گزارش خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین از غزه، این اقدام به نشانه همبستگی با اسرای فلسطینی اعتصاب کننده غذا در زندان های صهیونیستی صورت گرفت.
شیخ خضر حبیب از رهبران جهاد اسلامی با ایراد نطقی در این مراسم ضمن تشریح ابعاد مساله اسرای فلسطینی، گفت: هر بلایی سر این اسرا بیاید باید دشمن صهیونیستی در قبال آن پاسخگو باشد. 
وی یادآور شد: این اسرا پیشقراولان مبارزه و مقاومت با اشغالگران صهیونیست هستند، آنان تحمل مشکلات و رنج های گرسنگی و تشنگی را بر تسلیم ترجیح داده اند.
وی خاطرنشان ساخت: این اسرا از 33 روز پیش همچنان به اعتصاب غذای خود ادامه می دهند و به رغم اینکه حال شمار زیادی از این اسرا وخیم است، ولی مدیریت زندان های اسرائیلی همچنان با خواسته های این اسرا مخالفت می کنند.
این مقام بلند پایه جهاد اسلامی ضمن محکوم کردن سکوت جهانیان در قبال مساله اعتصاب غذای اسرای فلسطینی، اعلام کرد: انگار دشمن صهیونیستی رنج ها و مشکلات و گرفتارهای این اسرا را نمی بیند.
وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی خواسته های بشردوستانه این اسرا را نادیده می انگارد، این رژیم می خواهد اراده اسرا را تضعیف کند و آنان را به تسلیم وادار سازد، زهی خیال باطل این اسرا هرگز تن به ذلت و خواری نخواهند داد.

متعلقات


آخر الأخبار

تمامی حقوق این سایت برای مرکز اطلاع رسانی فلسطین محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است - © 2018